Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 26 września 2024

Małe dekoracje i coś prostego wrzesień

 Ni to małe ni to proste, ale z przymrożeniem oka zawsze może być ;) 

do zabawy u Splocika

 wędruje czapka - zwyklaczek półsłupkiem stworzony

kolor przekłamany, no niestety aparat nie chce inaczej - jest to połączenie nitek i wpada w taką  nute  ciemnej zieleni ....Widzimy niestety tak

do zabawy u Reni

miał być recykling, ale ale spruć to ja zdążyłam co nieco tylko już ze zrobieniem czegokolwiek był problem ...bywa  To wędruje chusta,  nitka ta sama co czapka
 

A cały komplet prezentuje się tak 

haha u mnie recykling, a raczej strzyżenie przechodzi ogród jak widać pod chustą średnie czuprynki takiego x drzewka :))))

pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

  1. No tak, idą chłody i głowę też trzeba czymś udekorować - fajna czapka. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny komplet powstał, będzie cieplutko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń