Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 6 lutego 2013

Moje szydełka mają domek - małe kwiatki i zwykłe jasie ;)

Dzisiaj przywędrowała do mnie paczuszka z serii " Podaj dalej "
A w niej hihi  wyczułam jak nic 2 dni temu- jak go zobaczyłam na blogu Przyjemne z porzytecznym u Trilli ,że ten prześliczny domek na szydełka chyba do mnie trafi . I mam to cudeńko - Ulu bardzo dziękuję :))))            Moje szydełka już w nim mieszkają ....

Zapraszam serdecznie do zabawy 3 osoby :
wystarczy zostawić komentarz pod tym postem (adresik na e- maila) , po otrzymaniu upominku ode mnie należy  ogłosić  zabawę u siebie i podarować coś  innej osobie :)

Co ja mogę wykonać dla Ciebie może serwetkę , ubranka na jajeczka ....


Co u mnie no niewiele  dłubię takie małe kwiatuszki domyślacie się pewnie co powstanie ....
I pożyczyłam maszynę( moja jakaś nie rentowna zbuntowała się bardzo dawno temu i nawet po naprawie nie chce szyć ) Ojej jak ja dawno nie szyłam . Mus był naprawienia synowi spodni ;)
I tak przy okazji z takich nadprogramowych poszewek uszyłam sobie mniejsze poszewki i jasie :)))
Było to nie lada wyzwanie czemu no cóż nogi moje nie lubią wymuszonych ułożeń ....

Nie tryskam optymizmem wybaczcie ciężkie dni pod wieloma względami ...

Drodzy moi dziękuję serdecznie, że do mnie zaglądacie i ciepłe słówko zostawiacie
Pozdrawiam gorąco :))))


20 komentarzy:

  1. Gratuluję prezentu!! Kwiatuszki słodkie, może wiosnę przyciągną. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent od Trilli piękny. Ja też zostałam obdarowana, ale chustecznikiem:)Kwiatuszki śliczne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustecznik też podziwiałam śliczny, ale serducho zabiło do domeczku jakbym przeczuła że mój ci :)))

      Usuń
  3. Ja też może zdążę się wpisać bo chciałabym :) Gdybym mała jeszcze ten koszyk z motywem tych róż chętnie bym Ci go wysłała. Ale może kiedyś. klimatymoje@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno u Ciebie Beatko nie byłam i nie widziałam tej pięknej choinki, woow cudna :)

      Usuń
    2. Miło mi, że chcesz wziąć udział w zabawie :)))
      Aniu zawszę kiedyś możemy się wymienić czyli sprawić sobie wzajemnie jakąś niespodziankę -wymiankę :)))
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Trilli faktycznie śliczne rzeczy robi, aż zazdroszczę Ci pudełeczka :)) Widzę, że wiosna u Ciebie pełną parą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszczę tego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko przecudne! Kwiatuszki śliczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje serdecznie za miłe komentarze :)))
    Mój ci on czyli bardzo mi się podoba nowy domek do szydełek :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdążyłam na zabawę czy też nie? Prezent uroczy, kwiatki wiosenne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak, miło mi będzie Coś dla Ciebie stworzyć :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne pudełeczko dostałaś :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko!Niech służy jak najlepiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sprawiłaś mi ogromną radość :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Trilli czarodziejka!:)Piękne rzeczy czyni:))śliczny domek:))Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dusiu, Wioletko, Anitko dziękuję za cieplutkie słówko :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny domek - ależ kwieciście u Ciebie aż wiosną pachnie - trzymaj się zdrowo ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne te kwiatuszki!!!! Życzę Ci poukładania wszystkiego z tego co Cię gnębi i dużo siły!!! nie daj się !!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo ,Ago dziękuję -przyjemnie czyta się takie miłe słówka :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń