Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 7 marca 2013

Zajączek i podkładki jak jajeczka

Doszło to i ja pokarzę co stworzyłam w zabawie - podaj dalej dla Dusi z bloga Syndrom Kury Domowej
Danusia już fajnie wykorzystała me dłubanki ;)

Zajączek był robiony tak na oko i powiem szczerze że te wyszywanie łapek było wyzwaniem
Dziewczyny podostawały ode mnie też takie podkładki jajeczka z wizerunkami, pisanki, zajączka- improwizacja ,narysowałam sobie tylko  sch. koszyczka i kurki  to się dziele :)


Lubię coś dla innych stworzyć hihi i lubię też coś dostawać, bo któż nie lubi ;)
Zapraszam do mojej zabawy  Rocznicowej

Pozdrawiam serdecznie i słoneczko przesyłam :))))

15 komentarzy:

  1. Zajączek powala na kolana :)
    Fajnie go wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja jaki wesolutki zajc no a podkładki cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne są te pisanki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to wszystko (prawie ;) też mam a Dusia bardzo fajnie wykorzystała.
    Ja Twoją piękną serwetkę do zdjęcia trochę rozszerzyłam bo mi bufetu ciemnego zabrakło ;D i nawet się nie cofała, to może ona taka jest???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Aniu bo ona taka magiczna, jak ją sobie ułożysz to i tak zostanie ( po usztywnieniu) :)))

      Usuń
  5. Bardzo ładne dłubanki :) Wszystko mi się podoba, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to wszystko i tak jak pisze Beatka wykorzystałam [jedna serwetka czeka] ,ale wszystko w swoim czasie, a zając powala na kolana na podusi jest jeszcze piękniejszy raz jeszcze dziękuję Beatko pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu miło mi:) niech zajączek sobie kica jak najdłużej po podusi :)))

      Usuń
  8. Serdecznie dziękuję za uznanie dla moich prac jest mi miło czytać wszystkie Wasze komentarze :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale czarujesz wiosnę, może w końcu do nas zawita i króliczki ożyją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi a wiosna nam na nosie zagrała ;)
      Pozdrawiam

      Usuń