Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 18 lutego 2014

Wynik zabawy z książką w roli głównej i me dłubanki

Dziękuję za udział w zabawie- Podaj dalej z książką w roli głównej :)
Książka wędruję do Joanny z bloga Mix robótkowy 
Gratuluję i mam nadzieję, że historia umili wieczór :) No i na pamiątkę dołączam takie małe me dłubanki ;)
Kwiatowe podkładki by było gdzie postawić ulubioną kawkę i herbatkę ...
Miło mi, że do mnie zaglądacie i cieplutkie słówko zostawiacie :)
Pozdrawiam cieplutko 




19 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo:) dziękuję Beatko za cudne prezenty:) a książkę szybko przeczytam aby szybko trafiła do następnej osóbki:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu gratuluję i miło mi, że wzięłaś udział w zabawie i mam nadzieje że fajnie spędzisz wieczór z książką :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przypuszczam, ze nie jeden hehe To ja dziękuję:)

      Usuń
    3. no dobrze dwa ;) hihi

      Usuń
  2. Asiulka, gratuluję!!!
    Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu też pozdrawiam hihi ale się nam zbiegło ja u Ciebie Ty u mnie :)

      Usuń
  3. No to Asia będzie miała co czytać:)
    A przy tym dostanie fajne drobiazgi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładki Beatko:) w sam raz na umilenie pochmurnych ale i słonecznych poranków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, witaj !!! Dawno mnie tu nie było. Żałuję, że nie zdążyłam, cieszę się wspólni z Wami. Pozdrawiam raz jeszcze i do miłego zobaczenia !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, bo zabawy zawszę fajne są - zapraszam ponownie :)

      Usuń
  6. Ale boskie podkładki!!! Ja to "za chiny" bym czegoś takiego nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by Ci Basiu ktoś pokazał co do czego to byś na pewno zrobiła ;)

      Usuń
  7. To prawdziwe dłubanki i urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe wpisy :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń