Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 18 listopada 2014

Polska literatura - Kępińska B, - Kowalczuk H.- Witkiewicz M.

Troszeczkę miałam zamieszania i dziś tylko parę słów o książkach które przeczytałam :)
Może coś wam przypadnie do gustu
Kępińska Beata - Sielsko diabelsko cz1
Ciężka książka jak i w trzymaniu tak i w czytaniu ( moje ale ).Akcja opowieści rozkręca się dopiero gdzieś po połowie, a pod koniec ma się wrażenie że autorka, chce tak szybko przedstawić nam wiele różnych zdarzeń- co sprawia ,że historia jest coraz ciekawsza i  ciekawsza.
 I chce się ją czytać, dalej i dalej ....2011 r.wy
Taniec z czarownicą  cz 2
jw. czyta się wolno - taka jakaś  forma . Cała opowieść jest fajna ma mnóstwo ciekawych wypowiedzi i zwrotów , które są umiejętnie wplecione do danych momentów . Jest pełna przeróżnych sytuacji życiowych z którymi nasza bohaterka się zmierza . Polubiłam Asię jej sposób bycia i walkę o wszystko i wszystkich i te teksty monetami obłędne ....Warto z tą książką spędzić kilka wieczorów.   2014 r .wy.
Kowalczuk Halina -Dwie Anny
To historia dla osób, które lubią nad przyrodzone moce...Zaciekawił mnie początek - Anna w snach przenosi się w odległe czasy ( mmm lubię takie klimaty ) i to było fajne , a potem to bajka siły mocy- zła i wszelakie inne - sorry ale ja nie przepadam za czymś takim . Dobrze sie czyta - wciąga to fakt , ale to nie moja literatura ...2014 rok wy.
Witkiewicz Magdalena -Milaczek cz 1 ; Panny roztropne cz2 
Bardzo ciekawa humorystyczna opowieść . Mamy tutaj zderzenie trzech pokoleń i przeróżnych fajnych - zabawnych życiowych sytuacji . Te książki nie czyta się, a pochłania  jednym tchem  - stanowczo za szybko . Polecam je a tak dla  rozluźnienia się , bo czasami zwykła codzienność najbardziej może nas bawić ;)
2013 r wy i 2014 r. wy.  Mam ochotę jeszcze na książki tej autorki ;)
Wyzwanie : Polacy nie gęsi ...

U mnie koniec lenistwa czas na poprawę kondycji oj oj będzie się działo.... ha ha dobrze że młody rehabilitant ;)
Pozdrawiam serdecznie 


 

10 komentarzy:

  1. Młody rehabilitant? :D No ładnie!
    Tych książek nie znam :) Ja uwielbiam kryminały medyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Miło i fajnie czasami musi być
      Skupiam się ostatnio na polskiej literaturze, a tu tak nie wiele z medycyny z dreszczem niestety ;)

      Usuń
  2. Dalsza ,trzecia część Milaczka to " Szczęście pachnące wanilią". Też świetna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam i liczę na mile spędzony wieczór ;)

      Usuń
  3. Muszę ogarnąć dobę i znależć czas na lekturę, tak mnie motywujesz do czytania. Szybkiego efektu po miłej rehabilitacji... czyli powrotu do pełnej sprawności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) może jakąś pozycja skuszę ;)

      Usuń
  4. Dzięki za polecenie książkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się ostatnio wzięłam za polską literaturę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to czekam na Twoje przeczytane :)

      Usuń