Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 3 listopada 2014

Serwetka szydełkowa i cały komplet gotowy

Ach, jak dorwałam tę nitkę kolor starego złota to i powstała kolejna mała serwetko( będzie do wyboru czy ta czy tamta ) I cały komplet jest już gotowy i mogę oddać - pośpiechu nie było bo do Świąt jeszcze trochę czasu ;)

I tak prezentuje się już znany cały komplet : serweta na stół , 2 na komodę i małe na półeczki  ;)
 Rowerowo:
Nie podsumowałam mojego roku rowerowego - był taki sobie , ale był ( cieszę się i z tego że mimo przeszkód coś tam kręciłam  pedałami )
I tak wycieczki rowerowe - 157 km , a stacjonarny - 210 km  w sumie założenie do września zrealizowałam ;) Oczywiście już planuję za dzień za dwa śmigać dalej na stacjonarnym ...dam radę i tego się trzymam :)
Pozdrawiam serdecznie i idę szukać natchnienia na ozdoby świąteczne :)))


16 komentarzy:

  1. Serwetki są prześliczne. A w takim kolorze idealnie pasują do jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serwetki :) Zdrówka Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki są cudne! Sporo kilometrów, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznoty, na bogato. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplet serwet :-) Piękny kolor i cudne wzory.
    Gratuluję kilometrów przemierzonych na rowerze - jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za dużo i nie za mało tych kilometrów - dobrze że w ogóle- dzięki ;)

      Usuń
  6. Zazłociło się u ciebie, rewelma! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplet,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne te serwetki...uwielbiam takie wzory...twoje rączki muszą być bardzo sprawne..podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. No i piękny zestaw serwet stworzyłaś w nietypowych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwilę do Ciebie nie zaglądałam, a tu taka miła niespodzianka, wracasz do zdrowia wielkimi krokami, wena też Cię nie opuszcza, jak miło mi czytać o Twoich osiągnięciach i planach. Tak trzymaj Beatko !
    Gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciało by się szybciej no ale cóż, mogę sobie po planować chociaż jakieś robótki ( zawszę można rozdać ;)
      Nie dam się :)))

      Usuń
  11. Dziękuję serdecznie za wszystkie cieplutkie wpisy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne serwetki!!! Cały komplet prezentuje się wspaniale!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń