Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 5 lipca 2015

Ogrodowo z tarasu

Taras to może za dużo powiedziane ale pełni taką funkcje ;)
Widok z mej prawej strony już znany- jest przepiękny ....

Chwale się 
...no to od początku szkoda, że nie zrobiłam fotki balkonu moich rodziców takiego nikt na  ich osiedlu nie ma ....wisiały 3 takie ogromniaste kwiaty ( a zostało coś wiszącego na ścianie i cała barierka w wiszących skrzyneczkach i stojących na balkonie )
Te wiszące są już moje bo zapach jest nie do zniesienia na klimaty balkonowe
To teraz jedna  surfinia zdobi wejście me do domu
a 2 tarasik - przepiękne sztuki

zaś z lewej strony okrojony widok na choinkę tak te na przeciwko ławeczki , pierwszy plan to moje sadzonki Anabeli ale jestem z nich dumna - zeszłoroczne tylko w tamtym roku obrywałam kwiat by sadzonka się przyjęła  ;)
Zajrzymy pod choinkę ok   tam hosty sobie siedzą
Mam nadzieje że za mocno nie pomieszałam stron ale zdjęcia z oddali wszystko gubią i nie oddają piękna danym kawałkom które chcę Wam pokazać ;)
Dziękuję za wspólny spacerek.... no musiałam się kwiatkami pochwalić ....
Pozdrawiam serdecznie




19 komentarzy:

  1. Tylko nie mów, że po kawie dostajesz takiego powera, żeby na taki błysk obskoczyć swój ogród....:)) Ja mam jedną rabatkę, a tyle się przy niej naskaczę, że potem tydzień odpoczywam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogrodzie jest wiecznie co robić ....momentami mam dość ale jeszcze jakoś ciągnę ;) teraz to podlewanie ach je ;)
      hihi ja tak przed kawą śmigam a po pracy kawusia i wypoczynek :))

      Usuń
  2. Ja jak zwykle wpadam w zachwyt w Twoim ogrodzie Beatko:) u Ciebie jest tak pięknie, że nic tylko wzdycham sobie, podziwiając...:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny masz ogród Beatko! Lubię oglądać takie większe fragmenty, wtedy mam pogląd na całość. Surfinia cudowna! Ja ich nie mam, bo nie potrafię się nimi zajmować.
    Hortensje już piękne, a za rok, dwa rozszaleją się na dobre;) Też sama rozmnażam wiele roślin. Mam już ze swoich sadzonek duże cisy, bukszpany, derenie i wiele innych roślin.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu żeby nie te nasze sadzaweczki to byśmy z torbami poszły ;) Ja uwielbiam podziwiać widoki u innych tak jak piszesz jest zarys a i coś podpatrzeć można :))))

      Usuń
  4. Zazdroszczę Ci Beatko ,aż mnię skręca:))))))))))Piękny raj!!!!!!buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie :-) Przepiękny ogród :-) A surfinie... marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję serdecznie :) Mam nadzieje że mi nie padną ;)

      Usuń
  6. U Ciebie zawsze tak ładnie i kwieciście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie masz:) u mnie nie ma drzew czyli cienia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. masz się czym chwalić, pięknie:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zaglądać do Twojego ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jak tam pięknie! Zazdroszczę Ci takiego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe wpisy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny masz ogród!!! Oglądam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń