Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 16 czerwca 2017

Spacerkiem po ogrodzie mym

Zapraszam serdecznie na mały spacerek po części mego ogrodu :)
Tutaj już byłyśmy w poprzednim poście, ale rabatka zmienną jest to widoczek jeszcze raz
i troszeczkę z bliska bo się fioletowo zrobiło - szałwia to
a tak zielono mam na wjeździe, przy tej leżącej tuii stoi donica z bratkami, a obok będzie juka już niebawem z 3 kwiatami 
 pod domem moi ulubię-cy, czyli hosty i żurawki, sporo ich tu jest może kiedyś ob-foce bliżej  ;)



to na koniec może rabatka ta na podwyższeniu bo się dzwoneczki obudziły piękny widok

haha albo mi wcięło jakieś zdjęcia, albo zostały na aparacie ups zrobie nowe i napewno Cię zaproszę na kolejny spacerek  :)
Miło mi że do mnie zajrzałaś - pozdrawiam serdecznie :)





19 komentarzy:

  1. Takie spacerki to ja lubię... bardzo !!! Widzę tam chyba też orliki, a na skalniaczku to dzwonki karpackie ? Pięknie u Ciebie ! Sama radość dla oka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu dobrze wypatrzyłaś orliki a te dzwoneczki to takie drobne - karpacki to większy u mnie się nie przyjął ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Oh spacerować po Twoim ogrodzie to uwielbiam. Na żywo pewnie budzi on zachwyt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...oj nie wiem ;) Miło mi czytać takie słodkie słowa :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Prześliczny ogród. Aż strach pomyśleć ile pracy wymaga. Ja mam mało miejsca na rośliny ozdobne a i tak sporo czasu to zajmuje aby jakoś wyglądało. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko to tak jak i w domu nie wiadomo gdzie ręce włożyć, ciągle coś tam trzeba dłubać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. To kawał ogrodu i tyle w nim niespodzianek,podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko spory ten mój kawałek ogrodu, czasami mam go dość np jak trzeba podlać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Na moje oko to jest park nie ogródek:)) Masz pole do popisu:) I pięknie wszystko urządzone:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu aż się zastanowiłam haha, ale faktycznie mam większy ogród niż skwerek w mej miejscowości haha ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Dziękuję za piękny spacerek po Twoim ukwieconym ogrodzie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pięknie uporządkowany ogród! Zawsze podziwiam takich ludzi i zadaję sobie pytanie, jak oni to zrobili! :D U mnie taki mały misz-masz, ale i tak uwielbiam swój ogród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misz- masz jest najpiękniejszy, bo wszystko masz, a jak sie jeszcze pięknie zmienia z porami roku ;) U mnie to chyba też takie wszystko :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Beatko tylko Tobie pozazdrościć tak pięknego ogrodu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Żurawki od Ciebie Beatko pięknie kwitną :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń