Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 16 czerwca 2017

Spacerkiem po ogrodzie mym

Zapraszam serdecznie na mały spacerek po części mego ogrodu :)
Tutaj już byłyśmy w poprzednim poście, ale rabatka zmienną jest to widoczek jeszcze raz
i troszeczkę z bliska bo się fioletowo zrobiło - szałwia to
a tak zielono mam na wjeździe, przy tej leżącej tuii stoi donica z bratkami, a obok będzie juka już niebawem z 3 kwiatami 
 pod domem moi ulubię-cy, czyli hosty i żurawki, sporo ich tu jest może kiedyś ob-foce bliżej  ;)



to na koniec może rabatka ta na podwyższeniu bo się dzwoneczki obudziły piękny widok

haha albo mi wcięło jakieś zdjęcia, albo zostały na aparacie ups zrobie nowe i napewno Cię zaproszę na kolejny spacerek  :)
Miło mi że do mnie zajrzałaś - pozdrawiam serdecznie :)





9 komentarzy:

  1. Takie spacerki to ja lubię... bardzo !!! Widzę tam chyba też orliki, a na skalniaczku to dzwonki karpackie ? Pięknie u Ciebie ! Sama radość dla oka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh spacerować po Twoim ogrodzie to uwielbiam. Na żywo pewnie budzi on zachwyt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny ogród. Aż strach pomyśleć ile pracy wymaga. Ja mam mało miejsca na rośliny ozdobne a i tak sporo czasu to zajmuje aby jakoś wyglądało. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To kawał ogrodu i tyle w nim niespodzianek,podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moje oko to jest park nie ogródek:)) Masz pole do popisu:) I pięknie wszystko urządzone:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za piękny spacerek po Twoim ukwieconym ogrodzie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pięknie uporządkowany ogród! Zawsze podziwiam takich ludzi i zadaję sobie pytanie, jak oni to zrobili! :D U mnie taki mały misz-masz, ale i tak uwielbiam swój ogród.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko tylko Tobie pozazdrościć tak pięknego ogrodu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń