Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 22 września 2017

Koniec lata w ogrodzie mym

Dziś ostatni dzień lata a za oknem słoneczka nie widać, to ja zapraszam  za to na mały spacerek po mym ogrodzie :)
O tu udało się złapać jakiś promyczek na rozchodniku pełnym motyli 
 I tak na wjeździe wita nas ich cały rządek

a przed domem  rabatka  i misz masz czyli coś nasadzone a nie do końca jest tak jak bym chciała, a sama nie wiem co bym chciała ;) i hortensje anabell
to i z drugiej strony spójrzmy
z daleka niewiele widać ale jest i hortensja phontom, żółta plamka to rudbekia
i cała rabatka hortensji już zaczynają się przebarwiać

jeszcze z dalszej odległości - na pierwszym planie już gałązki wtykam w doniczkę idzie jesień
i rondko pięknie kwitnące w dali rabatka pod domem z hostami, żurawkami
Dziękuję za wspólny spacerek :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)


13 komentarzy:

  1. Tylko wytrawna ogrodniczka ma przez cały rok piękny ogród,podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. to dopiero początek jesieni a ja już za latem tęsknie ;/ gdzie te piękne promienie... i jak tu focić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu idzie bardziej ku zimnemu ;) Poranki zimne oj bardzo ;)

      Usuń
  3. Napiszę Beatko, że nie chce mi się wychodzić z Twojego ogródka. Czy mogę jeszcze troszkę po nim pospacerować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć... haha a to ja już wiem kto mi się za tują chował ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Masz piękne hortensje:) Ja dostałam jedną w zeszłym roku i ledwo przeżyła ten:( W ostatnich dniach wsadziłam ją do donicy z kwaśną ziemią może jakoś uratuję ale robi się brązowa:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ...Basiu bo niektóre jakieś takie pędzone są a w doniczkach nijak nie chcą rosnąć - też to przerobiłam ( w moim ogrodzie niebieskie czy różowe i tak nie zakwitną )

      Usuń
  5. Beatko,przepiękny masz ten ogródek,taki zadbany,kolorowy,tylko pozazdrościć:)Chciałabym jeszcze podziękować Ci za zarekomendowanie książki "Czereśnie muszą być zawsze dwie"!!Połknęłam ją z ogromną sympatią:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Jadziu, że książka się spodobała, mam nadzieję że coś z kolejnych też wybierzesz ;)

      Usuń
  6. Piękny masz ogród.Tyle cudownych kwiatów, które cieszą oczy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń