Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 4 września 2017

Żółto i pomarańczowo w mym ogrodzie

To dziś zabieram Cię na spacer w kolorach mych kwiatków, sama nawet nie wiem czemu w tych, bo jest ich najwięcej obecnie kwitnących 
Zapraszam
rudbekia rośnie u mnie w 2 miejscach
ups tego to nie znam
pięciornik
 rozchodnik
pięknie pachnąca róża już po 2 kwitnięciu
nagietek
ten to mi umknął sam wyszedł i tak został
 języczka
aksamitka
i jeszcze raz drobna aksamitka sama się wysiała
i moje ulubione bratki kwitną od wiosny samosiejki

Rozświecają mój ogród w tak pomurą pogodę ;)
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo :)
Pozdrawiam serdecznie








16 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie jest słonecznie :).

    Szkoda, że nie pokazałaś zdjęcia z daleka jak te wszystkie kwiatki się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co niektóre nikną z daleka, ale za parę dni ma być słoneczko to jeszcze coś uchwycę ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Beatko piękne zdjęcia zrobiłaś,przepiękne kwiatki ale mi się kojarzą już z jesienią:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu oj tak dorzuciła bym listki co to już na hostach żółkną i krok do jesieni ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Kwiaty żółte są piękne, nie na darmo kwitną jesienią bo przedłużają słoneczne lato.
    Słonecznej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda wie co robi i chce nas jeszcze tak pozytywnie nastroić :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne! Zwłaszcza nagietki. Od razu się robi pozytywniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie masz słonecznie w ogródku, cieszy oczy taki widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przy pochmurnej pogodzie zwłaszcza :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Słoneczne i złociste kwiaty pięknie rozświetlają Twój ogród.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatki :) Moje serce zdobyła aksamitka.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kwitną od lata, każdy kwiatek inaczej przebarwiony choć wydzielają niezbyt miły zapach to goszczą w wielu ogródkach bo wdzięczne są to kwiatuszki ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. zdjęcia kwiatów mile widziane:) ja sie na nich kompletnie nei znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kwiatkami różnie bywa no niestety to też kapryśne chciało by się rzec "istoty" ;)
      pozdrawiam

      Usuń