Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 15 lutego 2018

Serweta-obrus szydełko i serducho

Dawno u mnie szydełkowej pracy nie było, to i udało mi się  nareszcie skończyć  coś większego :)
Duża serweta można rzec - obrus( choć ten to powinien zwisać) w każdym bądź razie na cały stół to moje szydełkowe dzieło :)
W propozycjach  walentynkowych u Klaudii  - wyszukane w necie zobaczyłam i sobie stworzyłam takie nietypowe serducho .... czerwona połówka małżonek -  niebieska ja ;)
Miło mi, że do mnie zaglądacie i cieplutkie słówko zostawiacie :)
Pozdrawiam serdecznie

39 komentarzy:

  1. O matko !!! Serweta jest niesamowicie piękna ! Na pewno dużo pracy w nią włożyłaś. A serduszko - super !!! A co małżonek taki czerwony ?! Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mówi że się poświęca dla mnie i bierze czerwony ;) Dziękuję Ulu :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Na duży stół serweta, na mniejszy obrus - będzie zwisał:) Piękna jest ta serweta-obrus!
    A serducho pomysłowe i wesołe:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca serweta, pięknie się prezentuje na stoliku. Serduszko pomysłowe, super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, mistrzostwo świata!!!!!jestem zachwycona serwetą. Serducho świeszne:)Buziaczki dla Beatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta robi wrażenie,śliczny wzór wybrałaś :) a serduszko słodkie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała serweta!!! Urocze serduszko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, piękny obrusik wydziergałaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrusik śliczny a to serduszko magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna serweta i ciekawy wzór. Serduszko pomysłowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka! Zacznę od tego, iż bardzo mi miło, że skorzystałaś z moich inspiracji! Serduszko wygląda niesamowicie!
    Serweta jest przepiękna! Uwielbiam podziwiać takie dokładnie i precyzjnie zrobione dzieła! Jestem pełna podziwu :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę cudownego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękują Klaudia :) Fajnie jest tak pozaglądać to tu, to tam i czymś się zainspirować by coś stworzyć - dziękują za natchnienie ;)

      Usuń
  12. Wykonałaś kawał solidnej pracy ! A serduszko mega słodkie <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko,serweta-obrus R E W E L A C Y J N A :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo. Przepiękna serwetka. Prawdziwe dzieło! Serduszko przeurocze. Podziwiam talent. :)

    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten wzór ,mam też ten wzór i myślę o zrobieniu dużej serwety.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu w dużej serwecie wzór ten wygląda cudnie - wart zrobienia :)

      Usuń
  16. Beatko... śliczna serweta !!!
    serducho bardzo oryginalne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń