Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

W ogrodzie mym

Dawno z ogrodu fotek nie było, więc dziś parę zdjęć z minionego miesiąca - zapraszam :)
Jedyne lilie jakie się uchowały to na rondku bo tam gryzonie na szczęście nie docierają brrr już narcyzów za rok nie będę miała coś przeszło to i pewnie zjadło, bo tylko ziemia wzruszona została ...do cebulowych nie mam szczęścia ...
i tak piękność z jasnym środkiem już powtórzyła kwitnienie hmmm czyżby zima w tym roku miała przyjść szybciej niż nam sie wydaje
i moja radość, tak mam przez siebie wyhodowane maluszki róż już roczniaki - ładnie zakwitły
A tak wyglądało różane rondko z perspektywy mej rabatki żurawkowo-hostowej
juki o też mimo suszy dzielnie zakwitły, a szczególności ta za ogrodzeniem
może i wypatrzycie tę za hortensjami - cudne ma liście całym rokiem, ale delikatne to to bo grzyb wchodzi i słabo przyrastają nowe
zima była łaskawa to i niebieska hortensja zakwitła wprawdzie drobnica ale jest ;)

Tawułka ta to chyba wszędzie rośnie jak szalona czekam jak przekwitnie i robię jej ostre cięcie(już jest po) - a za nią przy altance był uroczy wysyp kwiecia różanego
dziękuję za miłe odwiedziny i zapraszam niebawem ponownie :)
Pozdrawiam serdecznie







16 komentarzy:

  1. Koty by pomogły na nornice:) u mnie róża wypuszczą już trzecie pąki a ogród wygląda jakby zasypiał. Lilie wykonujesz na zimę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ...Basiu czyżby to już jesień- oj chyba zima szybko przyjdzie brrr Lilie nie wykopywałam tylko przesadziłam w inne miejsce, a chyba powinnam na zime wykopać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda, że przez Internet nie można przesyłać zapachów, bo wyobrażam sobie, że w tym Twoim ogrodzie pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róża to ta żółta rozsiewa cudny zapach, a w ogrodzie najbardziej pachnie floksami och wieczorkiem uroczo :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękny ogród Beatko:)buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te kwiatki w Twoim ogródku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie zaprezentowane rośliny!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do głosowania na nasz ogród, który bierze udział w konkursie :)
    https://www.facebook.com/centrumogrodniczelimba/posts/1807237506036532

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko oj wiele kwiatów jest wspaniałych i chyba bym nie potrafiła powiedzieć które są naj :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękny masz ogród z cudnymi kwiatami
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wiesz o roślinach,dlatego pięknie Ci rosną,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ja mam rękę do niektórych roślin, albo mnie lubią ;)
      pozdrawiam

      Usuń