Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 15 listopada 2018

Piękne okładki książek- propozycje Świąteczne

Z racji tego że już bliżej Świąt niż dalej, to tak z ciekawości przejrzałam propozycje książkowe czytajcie chciałam pozachwycać się  pięknem okładek :) O i nawet bez wysiłku  na sporo trafiłam w ładnej odsłonie, znanych autorek obyczajówki. ( wizerunki okładek ściągnęłam z portalu lubimycztyać) Ja mam ochotę na historię taką z przygotowaniem świąt - pięknymi ozdobami i pysznymi potrawami a Ty ....może w którejś z tych propozycji coś znajdziemy :)
 tutaj zeszłoroczne  

2 cz po "Cztery płatki śniegu" - ale można czytać nie znając pierwszej. Obie książki znam i na grudzień idealne ( więcej o tej w podsumowaniu listopada)
to 3 cz i nie wiem czy przeczytam bo nie znam drugiej
czytam ;)
myślę ...
na pewno przeczytam to seria "Malownicze"
4 cz seria mazurska nie znam a znając autorki styl na pewno książki powiązane ze sobą -raczej nie przeczytam
kusząca na teraz
opowiadania wielu autorów z chęcią sięgnę
autorkę lubię to warto sięgnąć
w zeszłym miesiącu poznałam twórczość p. Agaty to z przyjemnością przeczytam
autorkę też lubię aniołek przyciąga
zachęcająco wyglada :)
Piękny okładkowy Świąteczny klimacik. Wpadło coś Ci w oko, mam nadzieję, że razem zatopimy się w przedświątecznej lekturze :)
Miłego zaczytania










8 komentarzy:

  1. Muszę się przyznać,że ja zaszalałam i nabyłam sobie 7 książek świątecznych!!!No i teraz szukam czasu na"prace ręczne":)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu super to pewnie znowu przeczytamy coś wspólnie :) miłej lektury w klimacie Świąt

      Usuń
  2. Chyba to zupełnie nie moje klimaty, ale okładki ładne ! Mam też na swojej półce książki ze świętami w tle, które czekają na przeczytanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu o to zawsze masz po co sięgnąć hihi a zapasów za dużych nie warto robić, bo co roku wychodzi coś nowego ;) pozdrawiam i odrobinę czasu życzę na zaległe lektury

      Usuń
    2. A to mi się przyda na pewno ! Dziękuję Beatko :))

      Usuń
  3. dzięki za propozycje, Wilczyńską już znam, z resztą czas się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczyńską już przeczytałam i nadal myśli zbieram bo smutne te historie ...to dla odmiany Aniu może Szarańską polecę(jeszcze wszystkich propozycji nie przeczytałam) ;) miłej i przyjemnej lektury życzę

      Usuń
  4. Okładki faktycznie piękne klimatyczne świąteczne.

    OdpowiedzUsuń