Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 9 stycznia 2019

Przeczytane w 2018 - podsumowanie

Zapraszam na podsumowanie czytelnicze minionego roku odnotowałam 100 książek i 35798 stron  co stanowi, że jedna książka średnio miała 358 stron ;)
Są tu ulubieni autorzy o i jak fajnie się złożyło bo to kryminały/thrillery
prawie wszystkie ich książki czytałam
Opiat- Bojarska  Joanna
Puzyńska Katarzyna -   wspaniała seria Lipowo kryminał/ thriller
Rudnicka Olga - kryminał na wesoło 
Rogoziński Alek- kryminał na wesoło
Stachula Magda- kryminał/ thriller 
Miszczuk Katarzyna Beronika - biorę  tylko jej thrillery świetne

I obyczajówka wspaniała
Miszczuk Joanna
Krawczyk Agnieszka
Mirek Krystyna 
Jeromin-Gałuszko Grażyna - jestem pod wrażeniem"Legenda"
Witkiewicz Magdalena-
Gargaś Gabriela- 
Obuch Marta-
I inni chciało by się napisać, a jednak warto wymienić
 Michalak Katarzyna 
Fryczkowska Anna
Sońska Natalia-
Socha Natasza
Chmielewska Joanna M-
Szarańska Joanna - 
Cygrel Hanna-
i nowo poznani autorzy
Zdunek Ewa - zwariowana wróżka  3 cz "Wróżka mimo woli " mi utkwiła w głowie
Przybyłek Agata -  ciekawa jestem jej innych książek
2 sztuki to bajki choć było ich więcej i 3 poradniki podróżnicze gdzie się zagląda a nie czyta - to i stron do przeczytanych nie liczyłam)  
Karpińska Justyna - reportaże świetnie pisze
coś z zagranicy
Coben Harlan- znany od bardzo dawna, ale pierwsze jego książki były świetne te teraz no cóż rozczarowanie
Lackberg Camilla-  zaczęłam serie i jakoś tak stanęło ( podobnie albo i lepiej piszę pani Puzyńska)
I przepadłam choć za seriami tasiemcami nie przepadam to pochłonęłam
Wilczyńska Karolina - stacja Jagodno części 8, Polecam ! ( mam ochotę coś tej autorki jeszcze poczytać)
Świętek Edyta - seria spacer aleją róż życie rodziny od czasów powojennych z ukazywaniem zmagań z upływem lat
piękne też życiowe opowieści  Polecam
Majcher Magdalena - seria "Wszystkie pory uczuć"
Ziembicka Bogna- droga do różan
Sakowicz Anna- piękna, łezka mi się zakręciła 3 cz -
Kordel Magdalena i seria "Malownicze "
Kalicka Manuela- i 2 cz zmagań dziewczyn w czasach powojennych polecam
Olejnik Agnieszka - coś lekkiego i miłego
Karpińska Anna- życiowe opowieści

Cudne książki, wspaniałe opowieści mi się trafiły w dużej większości, czyli nasi Polscy autorzy piszą świetnie :) Zachęcam sięgajcie po naszą dobrą Polską literaturę. Za dużo książek w jednym miejscu by coś więcej o nich napisać ;)
Pozdrawiam czytelniczo i życzę dużo czasu w dzień jak i długich wieczorów, byście mogły sięgnąć po  jakąś fajną książkę :)
pozdrawiam serdecznie










18 komentarzy:

  1. Po prostu nie do uwierzenia w jakim ekspresowym tempie działa nasza kochana poczta:( Ponad trzy tygodnie?! Może leciała przez Azję:(
    Piękny wynik czytelniczy! Zgadzam się z Tobą - nasi polscy autorzy są świetni!
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to tylko na naszym odcinku zbacza w bok ;)
      Zatem czytajmy naszych rodaków i niech nam piszą jak najlepiej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniały wynik i fantastyczne podsumowanie czytelnicze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą Beatko, polscy autorzy są świetni, a może bardziej do nas przemawiają, bo żyją w tych samych warunkach, kulturze i posługują się tym samym językiem co my. Zauważ,że polskie komedie filmowe są nieporównanie lepsze, niż te słynne francuskie.Podziwiam Twój zapał czytelniczy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko wieczory są długie i nocki czasami nie przespane to książka idealnie mi się wkomponowuje ;)
      Jestem za Polskimi filmami jak najbardziej niektóre to dzieła sztuki :)
      pozdrawiam i polecam naszą literaturę

      Usuń
  4. Wspaniały wynik, mnóstwo książek przeczytałaś i fajnie wszystko podsumowałaś :D Ja też bardzo dużo czytam, ale jakoś nigdy nie wpadłam na to, żeby podliczyć, może w tym roku spróbuję to zrobić :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i warto sobie odhaczać książki na jakimś portalu, bo czasami nam coś umyka albo nie jesteśmy pewni czy czytaliśmy ;) Takie podsumowania fajna sprawa lubię je u innych :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Pięknie, brawo! Wiele z nich czytałam, wiele przede mną, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miłej lektury życzę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. 100 książek !? Ojejku !!! Nie dołuj mnie kobieto :))) Beatko ! Taki wynik - to niebywały sukces !!! Aż mi wstyd przy takiej czytelniczce jak Ty. W ogóle nie powinnam się odzywać. Życzę Ci dobrego Roku - nie tylko pod względem czytelniczym !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu nic nie mówię ;) Dziękuję i Tobie życzę wspaniałego tego roku :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Gratuluję takiej pięknej statystyki, niech 2019 rok będzie tak samo obfity jak ten poprzedni. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś mega czytaczem Beatko, mnie bolą oczy wieczorami niestety:)buziaki cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko trzeba coś pomyśleć z tymi oczętami :)
      Buziaki i pozdrawiam

      Usuń
  9. wow ilość robi wrażenie :) U mnie było tego zdecydowanie za mało, w tym roku planuję się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne ile dobrze że czytasz i robisz to z przyjemnością :) pozdrawiam i aby Twe plany się spełniły

      Usuń