Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 17 listopada 2019

A może taka książka na święta

No same me oko przykuwają swymi okładkami, aż nie sposób się oprzeć im :) Kochani kolejna partia ładnych książek czy zawartość też taka będzie nie wiem, bo żadnej z nich nie posiadam, ale dwie pierwsze z chęcią bym przeczytała ( ostatnio tak mam, że nie czytam już opisów  z okładek haha biorę w ciemno) Może i Tobie coś się spodoba - albo autor ulubiony ;)
powiało grozą
jak tam u innych czyli święta na świecie - choć fajnie by było poznać w naszych regionach
i obyczajówka w wydaniu naszych pań
i w duecie
o jest i pan
Piękne okładki książek zachęcają by po coś sięgnąć- mam nadzieje że i Ciebie :)
Pozdrawiam i cudnych świątecznych opowieści życzę :)




10 komentarzy:

  1. Ta pierwsza może być ciekawa, może znajomemu ja sprezentuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na ciekawą - znani autorzy - to może być dobry prezent dla miłośnika kryminału ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Okładki rzeczywiście zachwycają, ale to chyba jest magia świąt;) Ciekawe pozycje, szczególnie pierwsza mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu okładki wspaniałe, kto lubi obyczajówkę to na pewno sporo fajnych przygód przedświątecznych znajdzie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Beatko trzy książki już posiadam a resztę będę musiała poszukać:)Tylko nie wiadomo czy wszystkie nadają się do czytania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Jadziu to było dobre - niestety jak się nie przeczyta to i wielka niewiadoma ;) Ja z tych nic nie mam :)
      pozdrawiam, miłej lektury i czekam na opinię

      Usuń
  4. Mam tą drugą - to znaczy, kupiłam z myślą o synku - zapakowana czeka na Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ciekawa może być przygoda z tą książką po różnych krajach :)
      pozdrawiam czekam na opinię

      Usuń
  5. Niektóre okładki są rzeczywiście godne uwagi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko piękne okładki zachęcające wręcz by po coś sięgnąć :)
      pozdrawiam

      Usuń