Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 12 listopada 2019

Książka na Święta

I przyszedł ten magiczny czas. Wielu autorów pisze w scenerii nadchodzących świąt. To i ja wyruszyłam w wirtualne poszukiwania propozycji książek, które mogą się kojarzyć ze świętami Bożego Narodzenia. Piękne okładki przyciągają wzrok mam nadzieję że i zawartość będzie cudowna
;) Obyczajówka i znani autorzy - a oto moje propozycję
Kto zna serie Jagodno musi koniecznie przeczytać 11 cz (warto, ja już znam ;)
czytam- osobna opowieść
przeczytam na pewno   część 3. Polecam- wcześniejsze tomy " Cztery płatki śniegu" "Anioł na śniegu" ci sami bohaterowie ale dwie pierwsze części można było czytać niezależnie
w planach do przeczytania - osobna opowieść
...osobna opowieść
...osobna opowieść
jak czasu starczy- osobna opowieść (  coś czytałam  już tej autorki)
i tej też - ale to jest 2 część serii Dworek w Miłosnej ( której nie znam)
...osobna opowieść (tej autorki nic nie czytałam )
a może jeszcze parę opowieści uda mi się zdobyć
jaki słodziak - osobna opowieść 
...wspólne dzieło
Zapowiada się bardzo ciekawie - postaram sie coś przeczytać by móc się jeszcze pod koniec miesiąca opinią podzielić. Wybacz że tylko okładki, ale może któraś w oko ci wpadnie i też jeszcze przed świętami coś przeczytasz ...bo to takie świeżynki na rynku wydawniczym ;)
pozdrawiam serdecznie i miłej lektury życzę

6 komentarzy:

  1. Wszystkie tytuły które pokazałaś bardzo mnie kuszą, już spisałam i będę poszukiwać:)))
    Buziaki, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki i tytuły iście świąteczne i ja jestem ciekawa zawartości :) Miłej lektury
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzięki Beatko za podpowiedź świątecznych pozycji. Też akurat wypożyczyłam trzecią część Szarańskiej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu święta idą to i coś w tej nucie miło jest przeczytać :) No to w tym miesiącu mamy wspólną książkę do przeczytania ;)
      pozdrawiam i miłych wrażeń życzę

      Usuń
  3. Zapisałam sobie kilka tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko proszę bardzo, mam nadzieje że już niebawem coś więcej o niektórych z tych książek napiszę :)
      pozdrawiam i ciekawej lektury życzę

      Usuń