Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 30 czerwca 2020

Czerwiec przeczytane

Jak fajnie i jak miło czyta się komentarze: wygrała jednogłośnie serwetka większa haha i to się nazywa sugestia chyba spojrzenia ;) Tak czułam, że ten jasny środek wzrok przyciągnie do ciemnej nitki :) Dziękuję że tu jesteście ze mną

Rozleniwiłam się, dobrze mi było i w tym miesiącu, aż po książkę nie sięgnęłam przez 6 -7 dni ...haha bez obaw coś przeczytałam i już szybciutko relację zdaje, cóż to było i czy warto czytać :)

Biorę udział w wyzwaniu U Lidzi literki na ten miesiąc DOL

Katie Nicholl -Harry biografia
Może się nie zagłębiamy w czyjeś życie, może nie śledzimy wszystkich doniesień ...no ale o tak znanej osobie nie sposób nie słyszeć. Początek książki wciągną mnie- bo i miło powspominać dawne czasy jeszcze za życia księżnej Diany. Potem me doznania już były mieszane, bo z jednej strony rozrywkowe życie, a z drugiej pasja wojskowa. Moje ale, odniosłam wrażenie, że autorka promuje przy okazji wiele osób, a lista jest pokaźna w nazwiska. No cóż szału nie ma, kto śledzi na bieżąco doniesienia z dworu królewskiego to w tej książce nic ponad to nie znajdzie ....wrażenie- pisanie o kimś poza nim.2018 r wy 286 st
L- ludzie 



Jagiełło Joanna - Tiramisu z truskawkami  cz 3
Autorka kieruje swe książki do młodzieży może to i słusznie. Daje w nich przekaz dogłębnej problematyki czego nie znajdziemy w wielu książkach dla dorosłych .... W tej części pokazuje nam problem odchudzania się w aspekcie, gdy rodzice zajęci są sobą i gdy sami się gubią w tym zwariowanym świecie, a dziecko schodzi na dalszy plan. Młodość to chęć poznawania świata z tych dobrych i złych stron ...realizacja celi i doznań miłosnych. 312 st 2016 r wy
L- ludzie

Jagiełło Joanna- Mleko z miodem cz4
Czy miłość  wszystko wybacza,czy tak na prawdę jest tą miłością, a nie chwilowym wygodnictwem ... kiedy związek staje się tym na czym nam zależy i czego pragniemy. Pięknie autorka pokazała nastoletnia miłość i jej konsekwencje jak i dalsze życiowe ścieżki w trudnych decyzjach. Przy okazji nasza dociekliwa Linka zagłębia się w rodzinnych tajemnicach którym trzeba dopowiedzieć zakończenie ...;) 464 st 2019 r wy
L-ludzie

Seria dla 16+   autorka bardzo dogłębnie, dokładnie porusza dany problem mimo, że znajdujemy się w świecie nastolatki, a w kolejnej serii młodej kobiety - ja się wciągnęłam i chciałam ten cykl przeczytać tak na bieżąco
Frączyk Izabela- Wszystko nie tak

Rudnicka Olga - Oddaj albo giń !
hmmm Lepsze książki autorki znam ;)  Tym razem jest to opowieść o trupie w bibliotece miejscu gdzie z pozoru nic dziać sie nie powinno, a jednak ....no i jak myślicie kto miesza się w śledztwo haha bibliotekarka, która cichaczem z kontuzjowanym policjantem na zwolnieniu mkną do wyjaśnienia zawiłości w śledztwie, które ma o dziwo nie przeszkadzać w innej sprawie ciii tej ważnej... Kryminał na wesoło z plotką humorem i realiami.  Lubie takie książki to jeszcze w planach mam dwie których nie znam ;) 416 st 2020 r wy
O- Oddaj...

Waszut Sabina- Narzeczona z getta 
Najpierw obecny czas jest problem, ale dla większości z nas może być nie zrozumiały wkraczający w urojenia. Bohaterka ma wahania emocjonalne, a za razem autorka chce nas przekierować w opowieść o dziejach szafy czyli do kogo kiedyś należała i czemu wysyła obecnie sygnały naszej nowej właścicielce . Historia która nas wciąga, to opowieść o dziewczynie i chłopaku ich nie spełnionej miłości w trudnym czasie - wojna getto .... a szafa jest symbolem ...304 st 2019 r wy
L- loki

Frączyk Izabela -Wszystko nie tak ! cz 1 ( obecnie jest jeszcze 2)
Dziwna to historia wywołująca uśmiech na twarzy, gdyż zaistniała sytuacja w odpowiedniej oprawie może nas rozweselać. Dziewczyny same wsadzają kij w mrowisko, a potem romantyczności chcą doznać ponie kont na siłę ... Ot takie czytadełko momentami zabawne.  424 st 2018 r wy
L-ludzie , lico 

Czytelniczo 2020 :
  52 książki - 16512 stron przeczytanych
  16 inna tematyka - 9 moje
I to by było na tyle ... nocki ładnie przespane, szydełko pracowało i błogie lenistwo było ...to i sześć przeczytanych bardzo mnie satysfakcjonuje haha lipiec też taki może być :)

25 komentarzy:

  1. To w takim razie życzę Ci takiego lipca :)
    Lubię młodzieżówki czytać (tak, tak, czytam jak kombajn wszystko), a tych jeszcze nie znałam. A biografią o Harrym troszkę mnie zmartwiłaś, bo lubię czytać o angielskim dworze, a tu nie zapowiada się zbyt ciekawa lektura... :(

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha aż się boje do Ciebie zajrzeć - co by mi włos na głowie nie staną haha a tak serio ilość nieważna czytanie ma sprawiać nam przyjemność czego Tobie i sobie życzę :) Pani Joanna dogłębnie wchodzi w dany temat i choć bohaterowie to młodzież, w tych książkach jest to coś. Harry oj i ja liczyłam na coś więcej - ale może ja wiem za dużo o nim i nic nowego się nie dowiedziałam choć książkę dobrze się czyta hihi Ty szybko czytasz to może być to dla Ciebie miłe powspominanie ( niebawem ma się ukazać książka o Harrym i Wiliamie)
      pozdrawiam i uściski przesyłam

      Usuń
    2. Widziałam, że zapowiadają nowe książki o royalsach :) Też chyba sporo wiem, ale jakoś lubię czytać o czymś tak niecodziennym jak monarchia współczesna.
      Ja dopiero jutro wrzucę podsumowanie. Dzisiaj kończę projekt dla męża, a później zamierzam czytać :) Hihi, tak wiem, coś nowego - będę czytać :)

      Usuń
    3. Hihi ja film z serii tasiemiec śmignę, a potem mąż z pracy wróci chwilo trwaj haha i może jeszcze książka tylko pytanie ile stron nim oko powie spać ;)

      Usuń
  2. A ja zawiodłam się na przedostatnio wydanej książce Rudnickiej ("Byle do przodu") i nie chce mi się sięgać po najnowsze :( Strasznie obniżyła poziom... Może za jakiś czas napisze coś fajnego ;)
    Pozdrawiam Beatko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie na półce właśnie ta książka leży zaczęta i masz rację gdzie są zwłoki... Faktycznie coś autorce umyka ale muszę doczytać "Byle do przodu" by zdanie wyrobić bo jak czytasz wyżej " Oddaj albo giń " pomysł był tylko zakończenie średnie
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  3. Pi biografię raczej bym nie sięgnęła, ale ostatnia książka mnie dosyć zaciekawiła :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Frączyk średnio podchodzi jest tak luzacko trochę z bajerem - odskocznia może być hihi ;)

      Usuń
  4. Ta biografia Harry'ego musi być ciekawą pozycją... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Maks jeśli chce sie powspominać wydarzenie które już były poniekąd nagłośnione, no a nam umknęły z lekka. Jeśli niewiele się wie o Harrym to lektura jak najbardziej świetna :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Brawo Beatko, świetny wynik!
    Tym razem chyba niczego nie wybiorę, może Narzeczoną z getta, ale jakimś innym okresie.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki staram się dogonić co niektórych haha ;)
      No w tym miesiącu raczej nic Tobie nie polecę :)
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  6. Jak fajnie, że wszystko tak ładnie sobie "podomykałaś", że znalazłaś więcej czasu na czytanie, boy i w lipcu też tak było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Lidzi leniuchowałam jednym słowem ale czasami trzeba odłożyć i szydełko i książki na bok ;)
      pozdrawiam - lipiec też taki może być choć czytelniczo muszę równać szeregi haha bo mnie z klubu wykluczycie ;)

      Usuń
    2. No co Ty, ja nikogo nie wykluczam, nawet osoby z jedną książką. Zresztą sama chcę w tym miesiącu trochę odpuścić, bo musze inne sprawy, jak to ładnie napisałaś podomykać :)

      Usuń
    3. haha kochana to była przenośnia ogólna...świetną zabawę stworzyłaś zatem bawmy się :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kompletnie nie wiem o co chodzi z tymi literkami w wyzwaniu. Dużo czytasz ! Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu czy dużo nie wiem, ale jak nocka się dłuży to tak spod poduszki książkę wyciągam hihi ;)
      Literki kolejno oznaczają w tym miesiącu, czyli czerwiec D imie lub nazwisko autora, O -tytuł książki, L - coś na okładce rzucające się w oczy. Można sobie dobrać książkę do danych literek albo po prostu jak będzie to będzie taka zabawa ;) na lipiec Lidzia podała literki WCU
      pozdrawiam Ulu

      Usuń
  8. Pochłonęłaś w czerwcu kolejne czytelnicze pozycje - podziwiam gdyż u mnie posucha tylko jedna książka! Pozdrawiam dalszych miłych czytadeł życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) czasami czytamy mniej a innym razem książki same nam się pochłaniają tak bywa :) I Tobie fajnej lektury na wakacje życzę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Super wynik czytelniczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wynik czytelniczy. Gratuluję każdej przeczytanej książki. Narzeczoną z getta czytałam w styczniu i zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Ale może dlatego, że jej akcja rozgrywa się w położonym nieopodal Olkuszu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :) Na pewno inaczej czyta się książkę jak jest umiejscawiana w znanych nam regionach, a w szczególności w takich okolicznościach :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Rudnickiej jeszcze nie znam, dzięki za polecajki :)

    OdpowiedzUsuń