Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 24 czerwca 2020

Dwie serwety

Cicho sza ... już jestem.... czy wypoczęta- trudno powiedzieć, ale lenistwo było po całości zero książki i szydełka tylko ja i małżonek haha  opowiem w podsumowaniu miesiąca ;)

A dziś moje dokończone serwetki ...dostałam kłębuszki nitki i weź tu człowieku wyczaruj coś z niczego.... (kwadratowa lub lekko prostokątna i nieduża podłużna to takie założenia) jak wiadomo, że więcej towaru do tworzenia nie będzie ;) Chciałam stworzyć kwadratową, ale nitka za szybko umykała -  kolorek cudny. Mogła powstać tylko taka

Wzór urokliwy to druga taka sama w połączeniu z taką zielenią nić - włóczka porażka


 Troszeczkę ciemny kolor, ale ja tylko tworzyłam i wywiązałam się z zadania  męcząc się z felerną nicią ;) Więcej z badziewia robić nie będę oooo....haha to mój komentarz wypowiedziany w myślach ;)
pozdrawiam serdecznie 



29 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta druga serweta, świetny dobór kolorów i piękny wzór. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A druga powstała bo nitki mało a chciałam by komplecik był taki ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja się spodziewałam fotorelacji z wodnego świata:)I się rozczarowałam, szydełko szydełkiem a woda wodą😛😛😛😛😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no i mnie zdradziłaś haha fotek brak- bałam się, by telefonu nie utopić w tym wodnym świecie;)
      pozdrawiam buziak

      Usuń
    2. Od topienia telelon to jestem ja:)))))))

      Usuń
  3. Druga serweta najbardziej mi się spodobała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wzór ten sam tylko kolorki inne i inaczej przykuwa wzrok ;)

      Usuń
  4. Ale super są te serwetki. Może i się namęczyłaś, ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak efekt fajny i wielkość akurat ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny wzór i kolory. Na pewno będą ozdobą.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że się przydadzą i na darmo nie dłubałam haha :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Ta druga serweta mnie zachwyciła ogromnie, jest taka wyjątkowa, chyba drugiej takiej w świecie nie ma, bajka. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha drugiej nie ma i nie będzie takiej samej bo nitki są już nie do kupienia ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne serwety!
    Czekam na fotorelację, bo jak czytam, będzie coś ciekawego;)
    Miłego dnia Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a czy ciekawie no nie wiem nie wiem ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Wzór bardzo fajny i dobrze widoczny przy łączeniu kolorów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek uroczy przy większej robótce pięknie się uwidacznia - a jasny środek rozwesela ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo lubię ten element, z którego wydziergałaś obie serwety, ale nie mam do niego cierpliwości. Zatem podziwiam u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu nie lubisz elementów, a tak fajnie można nimi manipulować wielkość :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Ta druga serweta prezentuje się wspaniale i niezwykle oryginalnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niby ciemna a przykuwa wzrok no i wzór ładniej ukazuje ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Serweta w dwóch kolorach wyszła Ci przepięknie, jasna też fajna. Chyba jednak nienajgorsza jest ta nitka.Ja zawsze wychodzę z założenia, że z byle czego, będzie byle co,ale u Ciebie to się nie potwierdziło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko nitka fatalna w robocie haha nie współpracowała z szydełkiem ...ale niektórym ciężko dogodzić (kordonek nie, to niby z czego zrobić brrr, a jeszcze jak się nie chce podjechać i pogadać ach ) Wolniej się robiło ale równo dopracowywałam po praniu nic się nie zadziało ;) haha zapasy staroci wyrobiłam
      pozdrawiam
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Obie serwety są ładne a co to za wełna? Dobrze by było wiedzieć 😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu staroć jakiś nie do zdobycia sztuczne toto a ta jasna fajna choć łączona z kilku niteczek bawełna lub poli coś tam ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Obie serwety są piękne ale druga to moja faworytka 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha większa i środeczek wzrok przykuwa ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Nie napiszę niczego nowego - piękne obie serwetki!!! Dwukolorowa rewelacyjna!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ten sam wzór to tylko kwestia wizualna gdzie oko ucieka ;)
      pozdrawiam

      Usuń