Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 30 października 2020

Przeczytane październik

Zapraszam na krótkie podsumowanie przeczytanych  już dziś: bo raczej więcej nie doczytam haha literki w zabawie u Lidzi ENJ

Natasza Socha -( Nie) miłość 

Czasami fajnie jest przeczytać książkę gdzie emocje słowem są wyrażone ...chodzi mi o to że dużo wnikamy w daną sytuacje emocjonalnie i przez przemyślenia -wydarzenie, rozważane jest tak dogłębnie. Małżeństwo  żyje tak obok siebie, ona rozważa rozwód, on na boku ma partnerkę ....chwila zdecydowała że ona potrzebuje pomocy, on na rozdrożu między nimi dwiema ... Był moment, w którym sama zastanowiłam się "że innych poznajemy w biedzie, a gdy jesteśmy na tym bocznym torze, to... no właśnie idziemy do odstawki ...."  304 st 2019 r wy

 N- Nie miłość


 Natasza Socha- (Nie) piękność

Seria która nie jest powiązana. Stajemy przed dylematem piękna i brzydoty w codziennym życiu. Bohaterowie z tej jednej grupy i drugiej  jak się sami określają stają przed dylematami wszelakimi. Czyli dwie kwestie w fajnej opowieści, może nie dogłębnie poruszone, ale jednak dające realne przemyślenia. Nasz punkt widzenia - nasza analiza, może być jakże różna i zależąca od wielu czynników ;) Świetne tezy, a historia otwarta ...304st 2019 r wy

N- Nie piękność

Podobały mi się te książki będę szukać kolejnej z cyklu( Nie) młodość

 

Ewa Cielesz - Ćma seria  Pochyłe niebo cz1

Osadzona w latach 70 opowieść o młodej dziewczynie, która nagle musi stać się dorosła. Podejmowanie decyzji wcale nie jest łatwe ...bardzo ciekawie zapowiadająca się seria 451st 2018 r wy

E- Ewa

 

Ewa Cielesz- Pajęczyna cz2

Nasza bohaterka Anita znowu na wygnaniu. Tym razem trafia do małej miejscowości w górach gdzie od nowa próbuje stworzyć dom i rodzinę. Ta część nie jest tak burzliwa jak pierwsza, ale czyta się fajnie i zachęca do poznania dalszych losów mieszkańców.  360st 2019 r wy

E- Ewa

  Ewa Cielesz- Ważka cz 3

Czas leci, jesteśmy już w  latach 90. Wszystko wokół się zmienia to i trzeba podjąć nowe wyzwania. Życie płata wiele figli, coś ulatuje, coś powraca, czy dobrze, czy źle trudno powiedzieć ... książka kończy się tak nijak różnie można interpretować - może będzie część dalsza ....384st 2019 r wy

E- Ewa

 Rogoziński Alex- Teściowe muszą zniknąć cz1

Tytuł bardzo zachęcający nie powiem snułam już wszelakie wizję i ....no cóż- teściowych nikt nie męczył haha ;) Ale za to mamy kryminał z bodaj "1000 letnią " przeszłością do rozwiązania.  Jak się słyszy słowo skarb, to wszyscy wszystko rzucają i gnają, bo a nóż będzie to skrzynia wypełniona kosztownościami ;) Parę wątków jest, trochę zagrywek, gdzie nie gdzie błysk humoru - ale czyta się dość sprawnie i lekko. 352 st 2020  

 Czytelniczo 2020 :
  86 książek - 28674 stron przeczytanych
  18 inna tematyka(czyli nie obyczajówka, ani thriller, czy kryminał) - 13 moje (te papierowe)

Pozdrawiam serdecznie i fajnej lektury w listopadzie życzę 

8 komentarzy:

  1. Miesiąc produktywny w czytaniu, jak zwykle zresztą u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się i w tym miesiącu coś przeczytać - nie ważne ile -dobrze ze się czyta 😊
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Widzę, że w tym miesiącu wzięłaś się za serie. A wiesz, że wychodzi za niedługo druga część Teściów?
    Do Sochy mam mieszane uczucia, bo nie wszystko co do tej pory od niej czytałam mi się podobało. Za to pani Cielesz twórczości w ogóle nie znam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Kasiu samo wyszło 😊 tak zauważyłam ze będą tesciówki i liczę ze bardziej poszaleją słowem ;) Ja Soche poznaje i w tych książkach poruszenie tematów miłości jak i piękna to taki dodatkowy aspekt do zwykłej opowieści ....mam jeszcze jej ze 2-3ksiazki to będę miała porównanie. Cielarz to opowieść z życia wzięta, haha nie lubię serii a taka moda nastała 😊
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny wynik! Sztukami czytamy równo;)
    Cielesz czytałam, Sochę zapisałam.
    Miłego dnia Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zasugerowałam się Twoja opinia, a Soche polecam 😊
      Pozdrawiam haha moje książki chudsze haha

      Usuń
  4. Czytałam ksiązki Nataszy, fajnie pisze, tylko mnie drażnią te przekleństwa. ja z tych co nie używają wulgaryzmów i drażni mnie to w książkach. I widze Rogozińskiego którego nie czytałam, niech mi tylko otworzą biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm a wiesz Lidziu, że nie zwróciłam uwagi czy tu były jakieś wulgaryzmy hmmm te dwie książki Nataszy podobały mi się ;) Rogoziński dobry, ale babeczki z zeszłego miesiąca lepiej mi wchodziły haha
      pozdrawiam niech Ci otworzą wreszcie,albo musisz do sąsiedniej podjechać

      Usuń