Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 7 października 2020

Zakupy, kosmetyki naturalne czy raczej nie ?

 W osobnym poście bo ...ale od początku.W aptece natchnęłam się  na te oto kosmetyki w bardzo przystępnej cenie od 4 do 11 zł


Fito bodaj rosyjska marka  ( na składach się nie znam, ale aplikacja nic w nich złego nie pokazuje) jak widać nawet  chwalą się 100% natura


gdzieś poszła fama w internecie, że kraje wschodu oszukują w składzie, ile w tym prawdy...ale czy wtedy były by te kosmetyki, dopuszczane na rynek Europejski? 

Niedawno używałam tej soli do kąpieli bursztynowej (pomarańczowe opakowanie) przez opakowanie pachniała nieziemsko - w wodzie no cóż szału nie zauważyłam ;) 

Sól z morza martwego hmmm zapach ni to mleczno jakiś taki, a do tego dołączone są 2 saszetki z ziołami - ciekawe ( nie wiem czy nie powinnam całego opakowania zużyć na raz ?)  

Kąpiel w soli nie zawsze jest aromatyzowana, ale na pewno skórę będziesz miała inną - ja się nie spłukuje i tego dnia nie nakładam balsamu ...przyjemne doznanie lekkości- mam po soli bocheńskiej ;)

To wiaderko dla męża do nóg krem - kasztanowca nie czuć, ale jest mentol, który chłodzi a co za tym idzie daje taką ulgę.

Używam (na zdjęciu pierwszym ) wiaderko żółte peeling - gruboziarnista sól i masa oleista, bardziej to oblepia niż złuszcza takie mam wrażenie, no ale też balsamu po tym nie używam.

To i jest pytanie czy można zrobić dobre kosmetyki w przystępnej cenie ? Choć ostatnio i na naszym rynku nasze rodzime firmy wypuściły kosmetyki z" dobrym składem" w fajnych cenach do 30 zł od ilu nie chce przekłamywać ;) 

Pozdrawiam serdecznie i mile widziana Twoja opinia :)

12 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o kosmetyki takie lepsze, to lubię mydła-szampony z firmy 4 szpaki - poznałam te kosmetyki dzięki sklepowi ze zdrową żywnością. Często używam sole do nóg z Bingo Spa, balsam wybieram z kozim mlekiem z Ziaji, pomadki tylko z Nivei (nie wiem czy skład ma dobry, ale skóra na moich ustach po nich jest wspaniała, nawilżona). Kilka różnych kosmetyków robię sobie sama: peelingi, mydła do ciała, płukanki do włosów.
    A co do oszukiwania firm co do składu - pewnie ma to miejsce, ale i tak powinniśmy czytać skład.
    Pozdrawiam Beatko, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sprawie kosmetyków to ile osób tyle opinii. Podejrzewam że każdy poleci to czego używa. :)
    Naszych kosmetyków nie używam już od dawna. Staram się też być wierna jednej marce, ciężko mnie namówić na nowości. Jeśli Ci pasują i nic złego się nie dzieje to chyba dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu z jednej strony niby tak ale naszej skórze powinnismy dostarczać co jakiś czas czegoś innego -tak zalecają ;) może ta sama marka a inna seria ( tak słyszałam o kremach do twarzy )
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. O to Kasiu masz trochę przyzwyczajeń -ja obecnie skacze -i to chyba bardziej ciekawość działa;) Tu zadziałała cena i to nurtujące pytanie czy da radę wyprodukować coś dobrego w takich cenach... bo niektóre firmy już nie wiedza ile maja brać - ceny kosmiczne ... My mamy dobrze podobno, bo nasz rynek jest zasypany kosmetykami 😊
    Buziaczek i ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że mam sporo przyzwyczajeń, ale to wynika z mojej trudnej skóry. Hehe, zobaczyłabyś jak ja zimą dbam o dłonie - milion dwieście maści, kremów i stos rękawiczek :)

      Usuń
    2. Dłonie to podobno nasza wizytówka -haha ja już w samochodzie wkładam rękawiczki ;) Ja ogólnie więcej smarowideł używam a dłonie no cóż wysuszają się od ziemi,wody 😊😊😊

      Usuń
  4. Sporo kosmetyków pielęgnacyjnych można zrobić sobie samemu. Zasada jest prosta: to, co można zjeść, można też położyć na skórę. Ja wierzę w działanie naturalnych składników, poza grubą solą do pillingu, bo drapie moją skórę:). Twoje zakupy wyglądają sympatycznie i kilka z nich znam, nie narzekałam na działanie. Ale raczej nie kupię ponownie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś usłyszałam „ze naturalne kosmetyki to tylko w lodówce” coś w tym jest bo kiedyś tylko takie używano :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Staram się używać jak najwięcej naturalnych kosmetyków, ale nie zawsze mi się to udaje. U mnie doszedł jeszcze jeden warunek do zakupu - kosmetyki nie mogą być testowane na zwierzętach! Więc mam mniejszy wybór. Na szczęście używam coraz mniej mazideł ;))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tylko w UE ogólnie jest ustawa, że nie mogą być testowane na zwierzętach i dlatego nie musi być oznakowania na opakowaniu ...firmy zlecają testy gdzie indziej (ja mam dobrą pamięć tylko krótką -która to marka ostatnio wypłynęła, że niby nie testuje) Ja z wiekiem więcej używam...jakoś mam momenty, że nawilżenia potrzebuję ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Mam dwie maseczki do buzi z naturalnych składników. Pudełeczka były po 5 zł.

    Są bardzo wydajne i cudnie pachną, efekt też pozostawiają fajny :).

    Także da się znaleźć jakieś fajne perełki w przystępnej cenie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Ziaja ostatnio wypuściła fajne składowo maseczki w saszetkach za 1,6 zł ;) Oj tak można fajne kosmetyki w przystępnej cenie kupić :)
      pozdrawiam

      Usuń