Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 28 marca 2021

Jajko szydełkowe jak zrobić ;)

 Żeby było gdzie włożyć jajka to musiał powstać koszyk - miseczka

koszyczek udało mi się usztywnić tak lekko falująco - taki był plan 

A teraz jajo moje są duże styropianowe, więc łatwiej je ozdobić słupkiem - szydełko w dłoń i zaczynamy ... tworzyć jajo we wzorek serpentyny ... czy trudne nie - trzeba tylko nitkę przekładać :)

robimy kółeczko z oczek a na nim słupki ilość dowolna u mnie 6 sł z trzech nitek, następnie wchodzimy sł jednego koloru na drugi kolor, czyli na skrajnym różowym sł robimy 2 sł niebieskie i potem już w każdym różowym słupku niebieski słupek

i tak sobie jedziemy naokoło raz jednym kolorkiem raz drugim i trzecim - biorąc na szydełko kolejny kolor poprzedniemu kolorowi wyciągnijcie dłuższą pętelkę, żeby przypadkiem się coś nie spruło 

co jakiś czas musicie niestety dodawać sł i robótkę sami dopasowywać do własnego jaja 

oczywiście mniejsze jaja można zakręcić półsłupkami, będzie ściślej na jajeczku - a na dole musimy zbierać te nasze sł, tak po dwa by zejść to paru które połączymy - rada dół też wychodzi fajnie, ale zacznijcie robótkę od czubka jajka :) Fajnego zakręcania jajek jak nie w tym roku, to za rok


 

Dziewczyny o mnie nie zapominają i już dotarła do mnie kartka od Ani

dziękuję kochana za własnoręcznie stworzoną karteczkę z życzeniami :)


I  Anitki  kochanej wspaniały upominek taki świąteczny 

Dziękuję i buziaki przesyłam :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających - na pewno do was zajrzę i chwilowe opóźnienie w odwiedzaniu nadrobię :)






20 komentarzy:

  1. Koszyczek koronkowa robota śliczniutki.Całość dopieszczają kolorowe, jajkowe serpentynki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co roku mam ambitny plan zrobić taki koszyczek i zawsze kończy się tak samo. 😅 Piękna robota. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu no nie da się wszystkiego zrobić - ja też tak mam że coś miałam... a nie wyszło :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Cóż za delikatny koszyczek. Cudo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak nie wiem co bardziej podziwiać. Miseczka extra a jak miała być wywinięta to wyszło Ci super. Dzięki wielkie za kursik na jaja fajnie Wyszły.
    Pozdrawiam i nadal podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywijanie na wykałaczki długie, ale udało się haha- mam nadzieje że i takie jajeczka komuś przypadną do gustu bo niby paski, ale początek i koniec wygląda przeuroczo :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🍳🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  6. a serduszka miały być czerwone:(((((

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wielkanocne prace Beatko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajeczka szydełkowe. Miło, że podzieliłaś się sposobem jak je wykonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - może ktoś skorzysta bo fajny efekt :)
      pozdrawiam Ewo

      Usuń
  9. Ale arcydzieła, prześliczne jajka i koszyczek też fantazyjny🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajko pięknie ubrałaś, a tu bardzo ciepło się zrobiło. Fajna koszulka i koszyczek równie udany, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te jajka i koszyczek :) Hihi, chociaż ja bym tam dodała czekoladowe jajka, te są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń