Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 3 marca 2021

Puzzle i zabawa koronkowa...

 I ostatnie jakie posiadałam puzzle ułożone jedne miałam, a trzy dostaliśmy od Mikołaja ;)I te okazały się dość męczące dla wzroku, bo kolor liści i odbicie w wodzie nam się zlewały - niebo to była chwila
 


ale całość jak zwykle piękna - jak zauważyliście jestem zwolenniczką krajobrazów - natury


 Biorę udział w zabawie całorocznej na blogu u Ani tym razem na szydełko jest ubranko na bombkę - moja wersja jest ażurowa trochę powiększona, bo- nie posiadam bombek, które mogła bym ubrać :) Tylko jedna tym razem 

ażurek ciężki do zdjęć ;)

pozdrawiam serdecznie 


28 komentarzy:

  1. Beatko strasznie się cieszę, że dałaś radę przygotować kolejną piękną bombkę na kolejną odsłonę koronkowej pandemii. .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bombek to by i powstał tylko trzeba jeszcze usztywnić ;) To ja dziękuję i liczę na dalszą zabawę :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Z chęcią bym przygarnęła te piękne puzzle😍Są fantastyczne. Ładna pisanka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny widok wyszedł - a puzzle mają to do siebie że fajnie się jeszcze mienią :) Bombka Basiu miała być, choć może faktycznie lekko szpiczasta ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękny puzzlowy widok. Nabrałam ochoty na układanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i zachęcam miła odskocznia od codzienności a i jeszcze można zaprosić rodzinkę ;)
      pozdrawiam Beatko

      Usuń
  4. Do puzzli trzeba mieć cierpliwość, piękny widok.
    Zakupiłam akrylowe bombki i na nie będę ubierać moje ubranka, odpada usztywnianie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puzzle to taka miła odskocznia ;) I nie ulegną deformacji takie bombki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Super relaks z puzzlami. Szydełkowa bombka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. puzzle są fajne na relaks i odstresowanie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak trzeba czasami porobić coś innego :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie wyszły Ci te puzzle:) Ale na pewno są pracochłonne!!!Ja chyba bym się pogryzła:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj w te trzeba było się wpatrywać nie powiem - coś kolorki się zlewały - ale układanie to fajna rozrywka :)
      pozdrawiam Jadziu

      Usuń
  8. Ale piękny obraz z puzzli! Bombeczka super :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bąbeczka.Nie wiem dlaczego ale takie usztywnione na balonie podobają mi się bardziej, niż na akrylowych kulach.Choć wiadomo z tymi kulkami o wiele mniej pracy i kłopotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko na temat- ja też takie wole i takowe posiadam na swej choince - pracy sporo ale efekt łał haha :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Puzzle prezentują się rewelacyjnie. A bombka wręcz urzeka swoim kunsztem wykonania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten widoczek, nic tylko skleić i na ścianę:-) Bombeczka wygląda świetnie.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na ścianie jako któryś już z ułożonych :)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Puzzlowe obrazki są wspaniałe, ale cierpliwości trzeba mieć mnóstwo.
    Jednak dla takiego efektu warto o tę cierpliwość. :)
    Bombka bardzo fajna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej trzeba się wpatrywać lub jak kto woli całą masę puzzli dopasować, ale zabawa świetna :)
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Śliczna bombka i piękny widoczek z puzzli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, bombka jest śliczna. Ja szydełka nie bardzo rozgryzłam jeszcze, wiec zachwycam się takimi urobkami jak Twój.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełko prosta sprawa bardziej trzeba mieć cierpliwość, a to do małych elementów lub tego usztywniania haha ;)
      pozdrawiam

      Usuń