Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 13 kwietnia 2021

Czytam książki - wyzwanie

  Biorę udział w zabawie u Lidzi ....szczerze nie wiedziałam jak do wyzwania podejść :) Zatem czas ogarnąć te moje przeczytane i umieszczać je w jednym miejscu( tak jak robi to Lidzia o tu) czy będzie łatwiej- tak myślę


 Moje książki pasujące do wytycznych

 
1. Której Autor ma na imię tak samo jak ja
2. Której tytuł zaczyna się na literę "Ł"
 


3. Która ma na okładce psa
 


4. Która w tytule ma wyraz "zawsze" 

5. Której imię i nazwisko autora zaczyna się na tą samą literę
6. Której autor ma na imię Michał
(Może też być w brzmieniu obcojęzycznym, przykładowo Michelle)
7. Która w tytule ma nazwę jakiejś miejscowości
 


8. Której liczba stron przekracza 500
 


9. Której tytuł jest jednowyrazowy
 


10.Która w tytule ma jakąś cyfrę / liczbę
(Zaliczam też takie jak pierwszy, ostatni...)
 


11. Która jest wydawnictwa Albatros
12. Która miała swoja ekranizację
 


13. Która składa się z co najmniej 2 części
 


14. Której tytuł zawiera co najmniej  20  liter
 


15. Która ma zimową okładkę


 i dodatkowo przeczytane jeszcze przed zmianą 

30 liter

opowiadania więcej niż dwa 

poszukiwania mamy ciężkie bo biblioteki zamknięte, a jak otworzą to i tak do środka nie wpuszczą, czyli wytyczne z utrudnieniami ;)  Jest wyzwanie jest zabawa - dam rade a Ty :)

 

Pozdrawiam serdecznie


16 komentarzy:

  1. Spora kolekcja. Ja nie mam czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu może kiedyś czas ci pozwoli zatopić się w lekturze czego ci życzę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Oczywiście, że dasz radę - już imponująca ilość:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę - choć poszukiwania mamy utrudnione ale do końca roku daleko :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. No to gratuluje liczby przeczytanych w tym roku książek. U mnie zdecydowanie mniej . świetny pomysł na prezentację, aczkolwiek nawet jak zaktualizujesz to post nadal się pokazywał z datą dzisiejszą . Z Twojego zestawu nie czytałam praktycznie nic. Ale .. widzę i ja coś dla siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Aniu minus taki, że post mimo wprowadzanych poprawek się nie odnowi, ale podgląd wirtualny mam no i są ewentualne podpowiedzi dla innych co mogą poczytać- trzeba będzie końcowy post, tylko od nowa stworzyć ;) Nie znam jeszcze twoich preferencji czytelniczych to i ciężko coś podpowiedzieć- ale miło mi, że coś wypatrzyłaś dla siebie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Straszne mam zaległości w czytaniu. Obiecuje sobie ze po remoncie to się zmieni . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jak się coś dzieje wokół to i myśli gdzieś indziej biegną no i czasu mniej ;) Szybkiego ukończenia remontu życzę :)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  5. Ciekawie wygląda Twoje zestawienie. Punkty powoli wypełnią się. Nie znam żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek, kilka tytułów zapisałam.
    Z bibliotekami ciężko, ale u nas panie umawiają się na wizyty telefonicznie i każdemu poświęcają 15 minut, więc zawsze uda się coś znaleźć. Czasem szukam książek w katalogu internetowym i wówczas wiem, ze są. Jakoś trzeba sobie radzić.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Alinko nie można samemu, ale widzisz inicjatywa jest u mnie od dziś biblioteki czynne - panie książki wypożyczą bez wchodzenia do biblioteki :)
      cieszę sie że coś dla siebie wypatrzyłaś :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajne zestawienie Beatko. Ja nie biorę w tym roku udziału w zabawach czytelniczych, bo sczytuję książki z półek i kupuję obecnie niewiele powieści.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja dopasowuje to co mam co czytam: no tak 2-3 punkty będę musiała poszukać to fakt ;)
      pozdrawiam buziak i zaczytanego jeszcze kwietnia

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jadziu samo się czyta haha czasami :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Fantastyczny wynik. Oby tak dalej. Pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń