Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 4 listopada 2021

W klimacie świąt- książki

 Przyszedł ten czas, że albo już są w sprzedaży, albo lada dzień pojawią się książki w klimacie Świąt lub tylko z pięknymi okładkami ... udało mi się wyszukać, aż tyle propozycji :) Wielu autorów znamy i lubimy, zatem zapraszam na przegląd.... hmmm po co tu sięgnąć mnie kusi to


a może ci autorzy - siedem życzeń to wznowienie 

albo

może coś z tych



lub z tych są i krótkie opowiadania


mam nadzieje że coś wypatrzycie bo sporo tego jest :)

pozdrawiam serdecznie


7 komentarzy:

  1. Chyba nie znam żadnej z powyższych pozycji. Rozejrzę się za nimi w bibliotece. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko to wszystko świeżynki - u mnie w bibliotece pojawiły się 4 książki z tych, ale czy uda się wypożyczy w tym roku ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. ...że też ja nie lubię takich ckliwych powieści. życzę Ci dobrego wyboru i przyjemnej lektury !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Ulu oj tak znaleźć dobrą obyczajówkę, która coś wniesie to obecnie trudna sprawa - ja lubię takie życiowe ale zaradne bo fajnie jest czegoś się dowiedzieć przy okazji ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. uwielbiam takie książki w świątecznych klimatach, obecnie mam w planach książkę "Będziesz serca biciem" i z niecierpliwością czekam na premierę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak przed świętami fajne są historie gdzie nastrój iście świąteczny choć i miło się czyta o zwyczajach/ obyczajach - i aby jak najwięcej było takiego klimatu;)
    Gosiu młodzieżówka, może być fajna- czekam na opinię:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wypatrzyłam z pierwszej partii książek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń