Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 8 listopada 2021

Zabawa koronkowa pandemia

To już dziesiąta odsłona zabawy na blogu   u Ani. Tym razem były śnieżynki- moja mała gromadka. Nie usztywniałam, więc na wietrze nie chciały współpracować ;) 



mimo natłoku zajęć udało nam się wyjechać do term dobre i trzy dni moczenia  - I to jest sporo bo woda coś ma w sobie że swędzą nogi, a ja dodatkowo mam taką jakby kaszkę ktoś powie uczulenie ;)

 zjechaliśmy z trasy by zobaczyć pomnik przyrody

Takie wakacje  tym razem były :)

Pozdrawiam serdecznie 



31 komentarzy:

  1. Piękne gwiazdki zawisną na twojej choince. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas na wykorzystanie gwiazdeczek się zbliża. Pewnie będzie ich więcej. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem co tak jeszcze w zabawie będzie do stworzenia :) Elu gwiazdek mam dużo aż muszę w tym roku je policzyć ;)
      pozdrawiam ceplutko

      Usuń
  3. Śliczne te gwiazdeczki na wietrze :-)
    Wycieczkę miałaś udaną, zobaczyć pomnik przyrody to jest COŚ!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Dużo sie u mnie zadziało w tym roku, no ale chociaż parę dni udało się odpocząć :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Bardzo ładne ozdóbki, idealne na jakąś malusią choinkę!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi no na mojej olbrzymiej ogrodowej choince faktycznie giną, ale takiej domowej 1,5 będą akurat ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Oj taki wyjazd i relaks to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, odrobina przyjemności dla moich kości hihi ;)

      Usuń
  6. Cudne gwiazdeczki, po usztywnieniu będą mega piękne.Term zazdroszczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ja lubię takie zwiewne choć nie powiem że niektóre muszą być usztywnione :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczne śnieżynki. Taki wyjazd do term super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę spóźniona ale dotarłam :-)
    Śnieżynki wyszły cudnie nawet nieusztywnione wyglądają rewelacyjnie. Fajnie że udało się Wam zakotwiczyć na Bani. A wysypka.. cóż widać chlor Ci nie służy, bo byłam wiele razy w termach Bania i nigdy nie miałam wysypki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ot moja przypadłość widać za długo moczyć się nie mogę - dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Świetne gwiazdki.
    Zazdroszczę wyjazdu :) Hihi, ja sobie znowu posiedziałam w domu. Na szczęście ból już przeszedł, ale termin do lekarza dostałam na połowę grudnia...
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety leczyć to my się niedługo w ogóle nie będziemy ( ja na usg to mam się dowiedzieć po nowym roku kiedy będą zapisywać - całe szczęście, że jest to takie kontrolne tylko) a wizytę kontrolną mam na grudzień 2022 roku czyli jak będzie się coś działo to tylko prywatnie ...a to tylko jeden lekarz ach szkoda pisać
      pozdrawiam trzymaj się

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie wycieczki, sama od czasu do czasu wsiadam do samochodu i jadę w Polskę. Gwiazdki, jak zwykle - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest móc coś pozwiedzać oj fajnie :)
      dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  11. Mimo, że nie usztywnione i tak pięknie sie prezentują:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję ja lubie takie choć nie powiem niektóre usztywniam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Śliczne gwiazdeczki, naprawdę cudowne ozdoby :) Zazdroszczę talentu!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie 🌺🌺🌺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero było lato a tu już gwiazdki na choinkę. Śliczne te gwiazdki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne te gwiazdki. Będą się ślicznie prezentować jako ozdoby. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Już widzę te cudowne gwiazdki na choince - będzie ślicznie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń