Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 31 stycznia 2023

Styczeń przeczytane

 Miesiąc za nami czas na co nieco z przeczytanych - to na początek coś lekkiego znanych już przeze mnie autorek 

Starosta Małgorzata - Kto zabił mamusię 

Mamusia okazała się byłą teściową, która pozostawia list a w nim" rzekomo" trop do ustalenia sprawcy ...przyjemna lektura typu kryminał, dobrze się czyta  350 st 2022 r wy

 

Tekiela Joanna - Szepty pienińskich ścieżek

 Przyjaciółka namawia Agnieszkę na kurs przewodnika w Pieninach. W dziewczynie budzi się dawna pasja i zachęcona postanawia coś zmienić w swoim życiu. Obyczajówka ze spacerami po górach, których opisów chciało by się więcej, na co liczyłam sięgając po książkę. Przyjemna lektura 400st 2021 r wy

to może pogadajmy sobie (czemu autobiografia, pamiętnik już szybciej ) temat: kobieta i jak to jest być kobietą ...

 Młynarska Paulina, Wellman Dorota- Kalendarzyk małżeński 

Książkę już kiedyś czytałam( 2014 r) ale chwilo trwaj to jest to co po latach umyka i czyta się po raz enty z przyjemnością. Lubię rozsądne rozmowy, a może bardziej wypowiedzi tak ogólnie o życiu - znajdziemy w książce nawet jakiś przepis ... 304 st 2013 r wy

Felieton 


 

Paulina Młynarska - Okrutna jak Polka 

Jest to zbiór przeróżnych wypowiedzi autorki, które gdzieś tam umieszczała do danych publikacji lub wpisów ...Przesłanie jest jedno, które mocno wyczuwa się w wypowiedziach może taki był cel tej książki.  208 st 2022 r wy 

Rymszewicz Violetta - Ile kosztuje żona 

Autorka rozpoczyna opowieść od lal, tak od lat istnieją tylko teraz technologia się zmieniła. Następnie wchodzimy w klimaty przeróżnych kultur na świecie, czyli jak kobiety są tam spostrzegane ...ciekawie napisane dużo informacji 288st 2022 r wy reportaż

Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 5 książek  i1550 stron (książki z biblioteki)

 z mojej półki wersja papierowa-  z czytnika

 

Mój prywatny stosik do przeczytania coś ubyło coś przybyło / powinny się przeczytać cel na ten rok ;)

Książki ułożyłam w sypialni, chwilowo ,mam nadzieje że jak się opatrzą to szybciej przeczytam ... 12 szt bo jedną zaczęłam- Europa mafii i stwierdziłam nie dla mnie

 

Kochani zachęcam do czytania może któraś z wymienionych wam się spodoba. Tematyka jak widzicie u mnie różna. 

Pozdrawiam i do zaczytanego lutego :)))

20 komentarzy:

  1. nie wiedziałam że Paulina Młynarska napisała książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest ostatnią, mi się podobała jej książka o Zakopanym
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Niezły ten styczeń u Ciebie, ja przeczytałam trochę mniej , ważne że czytam. Joannę Tekieli uwielbiam ale akurat tej książki jeszcze nie czytała, czeka grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie ważne ile z książką trzeba miło spędzić czas i tyle... Ta książka Tekieli powinna Ci się spodobać :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ładnie zaczęłaś ten rok książkowy :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ale zauważyłam że tylko szybko czytam obyczajówki haha ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Gratuluję bardzo dobrego wyniku czytelniczego. Super, że czytasz książki o różnorodnej tematyce. Pozdrawiam Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko lubię czytać, a u mnie wieczory długie czasami są ;) chce się czegoś dowiedzieć ...
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. nie miałam okazji przeczytać tych książek, ale pierwsza mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kryminał na wesoło lekko się czyta :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Bardzo interesujące tytuły, niestety nie znam ich ale niektóre bardzo mnie zainteresowały i będę się za nimi rozglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej mam nadzieje że coś podpowiedziałam i fajną lekturę wybrałaś :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Pewnie, na razie nadrabiam czytelnicze zaległości, ale fajne tytuły zawsze dobrze jest mieć zapisane :) Dziękuję!

      Usuń
    3. Miło mi zapraszam zatem czytelniczo co miesiąc a i na inne wpisy częściej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Sporo przeczytałaś :).

    Dwie pierwsze pozycje i ostatnią książkę chętnie bym przeczytała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór coś lekkiego i przyjemnego i ciekawego ostatnia książka ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Dużo przeczytałaś . Gratulacje i oby tak dalej :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję coś się udało przeczytać ;) pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo pomysłowo stosiki książek przygotowane do przeczytania ! Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi Ulu zalegający stosik - mus opatrzenia się i przeczytania :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń