Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 2 czerwca 2023

Maj przeczytane -Rudnicka O; Rogoziński A; Warda M; Patora T

Kolejny miesiąc za nami to i czas na przeczytane :)

To na początek cos lekkiego,  dwa kryminały na wesoło moich lubianych autorów

 Rudnicka Olga - Nieszczęście w szczęściu 2cz (Zezowate szczęście Tekli )

Bardziej mi się ta część podobała niż pierwsza. Dziewczyny zaczynają sobie układać życie raz jest pod górkę innym razem pomieszanie z poplątaniem. Fajnie z nutą wesołą, bo czy to pech czy nie, to ciągle krąży wokół Zuzanny. 312st 2022rwy

 Rogoziński Alek- Zemsta jest słodka 

Przyjaciółki po latach znowu się jednoczą i łączy je jeden cel zemsta. Sympatyczne planowanie, różna realizacja bardzo fajna kombinacja. Czyta się lekko i przyjemnie. 320st 2023 r wy 

Warda Małgorzata - Dziewczyna z gór cz1 Tropy

Trudny temat -trudne sprawy, a na pewno wiele sytuacji które dzieciom nie powinny się zdarzyć. Narratorem jest porwana  11 letnia dziewczynka i choć lata mijają to mamy wrażenie, że tak jakby czas nie płyną. Również poznajemy Jakuba porywacza i jego dziecięcą historie. Ciekawa książka, choć nie wiem czy mam ochotę na kolejne  dwie części ... 440st pierwsze wy 2018 drugie 2021 r 

 

Trudny temat- trudna sprawa choć te dwie książki wymagają uwagi to trzeba się przełamać, żeby je przeczytać bo warto ...

  Patora Tomasz - Łowcy skór. Tajemnica zbrodni w łódzkim pogotowiu

 Autor książki i dziennikarz który w tej sprawie prowadził śledztwo - postanowił po 20 latach naświetlić nam całą aferę.  Pewnie każdy o niej słyszał, tylko czy tak na prawdę wiemy do końca o co chodziło i jak cała sprawa ładnie została zamieciona ... hmm i u mnie wróciły wspomnienia choć nie jestem z łodzi to w tamtych latach za pogrzeb płaciłam 7 tyś gdzie teraz krewni zapłacili przeszło 5 tyś.... Pieniądze szczęścia nie dają, ale ile osób przez nie zginęło - i kto się wzbogacił na czyimś nieszczęściu. Zachęcam do lektury.  368st 2023rwy

 Węglarz Małgorzata- Wszystko co powinieneś wiedzieć, zanim umrzesz. Tajemnice branży pogrzebowej.

Śmierć to temat o którym nikt nie chce rozmawiać - temat którego w tym pędzie nie do puszczamy do siebie. Bo przecież jeszcze jesteśmy młodzi... Bardzo ciekawa książka w której znajdziemy wszelakie informacje  o ceremoniach pogrzebowych i ludziach którzy pracują w wielu branżach związanych z "pochówkiem "304st 2021rwy

Dajbor Rafał- Mój mąż jest z zawodu dyrektorem. Jak u Barei 2

Trochę inne miałam oczekiwania. Znalazłam tutaj  biografie- autobiografie wielu aktorek, które zagrały w filmach Barei. Czasami są to znane kwestie filmowe które powtarzamy, a w ogóle nie kojarzymy z osobą. Wielu aktorów gra(ło) po prostu w teatrach, to nie były czasy jeszcze internetu -szkoda. Przeczytane, ale jak się kogoś mniej kojarzy to i szybko z pamięci ucieka.  376st 2022rwy

 

Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 26 książek  i 7276+2120=9396 stron

 z mojej półki wersja papierowa 2-  z czytnika 12( reszta biblioteka)


Pozdrawiam cieplutko i zaczytanego czerwca

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe lektury. Od jakiegoś już czasu, wybieram książki miłe, lekkie i przyjemne, typowe poprawiające nastrój odstresowacze :)) I tylko i wyłącznie w wersji papierowej :)
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę zawsze ma być miło i przyjemnie :) pozdrawiam cieplutko i miłego zaczytania

      Usuń
  2. Zastanawiam się jak to się stało żeśmy się rozminęły z czytanymi książkami. Czy Ty zmieniłaś gust czy ja? Kiedyś częściowo nasze lektury się pokrywały, albo mogłyśmy od siebie coś wybrać, a teraz jakoś coraz mniej wpada mi w oko. Najważniejsze jednak, że wciąż czytanie sprawia nam radość. Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha coś mnie w obyczajówkach zamęczało zrobiły się takie płytkie ;) Ale i ty Aniu troszeczkę w kryminał thriller poszłaś - gdzie u mnie tej lektury coś ostatnio mało :) znajdziemy się tylko nurt pisania musi się zmienić :) pozdrawiam serdecznie i wspaniałych wrażeń z lektor życzę

      Usuń
  3. Całkiem ciekawe pozycje. Moją uwagę w szczególności zwróciła "Dziewczyna z gór". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka czekała by przeczytać - trudne tematy porusza ale warto przeczytać :) pozdrawiam Karolinko

      Usuń
  4. nic nie czytała z Twoich propozycji, ale niektóre mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem przeczytane do moich prac zaprasze niebawem :)

    OdpowiedzUsuń