Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 14 maja 2023

Bluzka szydełkowa - zabawy blogowe maj

  Żebym się nie nudziła .... na wczasy do mnie przyjechało duże maleństwo. Kot dzieci, czyli ktoś się też wczasuje, a Gackiem trzeba sie zaopiekować ;) Czyli mam zabawę, bo mam pieska i te dwa stworzenia nie mogą się spotkać ....i tak fajnie będzie przez trzy tygodnie :)



Pomysł był paseczki ukośne zaczęłam tak ...i coś sama nie wiem czy by wyszło więc sprułam

Kolejne podejście sprawdzone o na tej bluzce (inny wzór inny schemat ale sposób ten sam)....robótka od góry idzie z ukosa 

dla zainteresowanych najpierw robimy trójkąt( tak jak chustę od środka) jest to tył - oczkami wchodzimy w dekolt  wzór rząd słupków- kolejny rz sł oczko Rozszerzamy środek i krawędź 


 w ten sposób mamy tył i przód i jedziemy już naokoło 

dla mnie już odpowiednia wielkość to trzeba złączyć 

i tu niestety nie ma reguły  jak schodzić ze słupków, w jednym zbierałam w innym nie - A tu rękaw

haha potem bluzka przeleżała, nabierała mocy i kolejna rzecz skończona z mojego stosika zaległych robótek

rękaw jak i dół bluzki jeśli chcemy mieć linię prostą schodzimy ze wzorem

zużyłam 3 motki po 400m nitki w każdym 

 Zabawy motywują : to moja bluzeczka leci do Link Party u Reni

 

 I do Zabawy z niespodzianką u Lenki

 

 

Pozdrawiam serdecznie

33 komentarze:

  1. Bluzka fajna choc nie załapałam o co w niej chodzi, 😅 ale nie szkodzi, wystarczy ze pooglądam 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bo Ty bardziej drutowa jesteś - ale wiesz że najpierw dodajesz a potem ujmujesz oczka :) Trudno jest napisać po fakcje w którym momencie zbierałam, a gdzie dodałam. pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Śliczna ta Twoja ażurkowa bluzka. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam głaski dla Gacka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzeczka powstała u Ciebie, fajne są kolory tych pasków. Dzięki wielkie za instrukcję jak zrobić ten dekolt.
    Jeżeli chodzi o wczasy .... córka ma dwa koty a syn psa i też się nigdy nie spotkały a ja nie mam nic i mieć nie będę bo nie chcę komuś potem problemów robić , zbyt często mnie gdzieś nosi a jednym i drugim się trzeba opiekować. Ale jak bym miała wybierać to zdecydowanie wolę psa.
    Pozdrawiam i mam nadzieję że te Wczasy się szybko skończą i wrócisz do normalności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - a może ktoś sobie podobną stworzy ;) Haha ja wole pieska bo mój praktycznie jest samoobsługowy. A kot no cóż idzie i miauczy hihi jedzenie wymusza, wiadomo przekarmiać nie można - karmiony jest 4 razy dziennie - Lubie mięciusiego Gacka, ale chwilowo wczasowo haha pozdrawiam

      Usuń
  4. Choć ja tam za bardzo za szydełkiem nie przepadam, to podziwiam wszystkie prace, a ta bluzka jest fantastyczna i na pewno będzie bardzo dobrze sie nosiła:) co do kotka to jest cudowny. Moja córa ma bardzo podobnego, ale jest tak płochliwy, ze strach sie do niego zbliżać:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reni ja tylko szydełkowa jestem ;) Koty z reguły płochliwe są - najpierw sie oswaja, potem przyzwyczaja i akurat go zabierają.Jak znowu przyjedzie procedura ta sama ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajna bluzeczka Beatko. Bardzo dziękuję Ci za udział w zabawie. Uroczy kotek. Będziesz miała więcej obowiązków, ale miło jest mieć takiego gościa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) haha odmiana w domu jakaś pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajna ta bluzka Beatko, podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efektowna bluzeczka, bardzo ładnie wygląda takie połączenie kolorów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie takie kolorki, moteczki były i fajnie się złożyły na bluzeczkę :) pozdrawiam Aniu

      Usuń
  8. Ale ciekawa bluzka wyszła! W moich ulubionych kolorach. Fajny kotek, lubię koty - mam Kicię, a o kilku dni też i chomika, więc sytuacja podobna, tyle, że bezterminowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję niebieski zielony i jeszcze brąz to moje kolorki :) haha to masz ciekawie chomik musi być ciągle zamknięty a i tak będzie pod obserwacją :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Super bluzka !
    A kot przeuroczy gość 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, super wykonanie i w efekcie śliczna bluzka powstała. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Świetna ta bluzeczka, wygląda naprawdę super! I kotek uroczy, jestem wielką kociarą, już się w nim zakochałam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Oj tak kotek uroczy i mięciusieńki bo ma włos nie sierść haha pyli niemiłosiernie, ale jak to kot ma swoje foszki ;) pozdrawiam

      Usuń
  12. Zastanawiałam się co to będzie patrząc na pierwsze zdjęcie. Widać teraz że wyszła piękna bluzeczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzeczka i te kolory ☺️☺️☺️ bardzo ładnie dobrane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bluzeczka. Ciekawy sposób robienia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń