Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 23 lutego 2024

Wygrałam i przygotowania do działania

 Chwale się a co mi tam - wygrałam u Ani z bloga Dziergadła, biżutki i reszta  same wspaniałości- zobaczcie sami :)

Ja najbardziej uwielbiam prace ręcznie wykonane -zakładki, super karteczka i ta biżuteria która jest wspaniała 

Aniu serdecznie dziękuję -buziaki ślę:) I kolejny poranek bardzo mile się zaczął:)))

Będę działać haha  ale kwiatowo ....u mnie już przygotowania: czyli pozbierałam, dokupiłam i dostałam 

Kosze jedni wyrzucają, a ja w nich zrobię stroiki - albo jak kto woli bukiety kwiatowe (czyli mam za darmo)

dostałam- część miałam (kiedyś kupione ) coś dokupione  Oj sporo tego ale i dużo w takie kosze wejdzie Nie wiem, czy widać ale już wstępną segregację zrobiłam co planuję ( zdjęcia z wrzuceniem kwiatów do kosza nie wstawię, by ktoś nie pomyślał że tak ma być)  Ja jak mam garść kwiatów to po prostu je  układam wstępnie, a dopiero potem robię na gotowo :)

pozdrawiam serdecznie


 






 

18 komentarzy:

  1. Wow ! Jak superowo ! Gratuluję wygranej !!! Widać, że coś dla ducha i dla ciała :) Pozdrawiam serdecznie Beatko :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ulu - i dla ciała i dla ducha super wygrana - pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Miłego czytania i robótkowania :) Pozdrawiam Beatko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu za miłą pączusie - pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej, Będzie się u Ciebie działo 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj będzie sie działo dziękuję Ewo - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej- super rzeczy dostałaś 😁 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i super przesyłki, będzie co czytać a z tych gazetek to do końca życia nie wyrobisz .
    Co do stroików w koszykach będzie się działo!!! Piękne robisz te stroiki z kwiatów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi oj tak z gazetek nie da się wszystkiego przerobić ale zawsze coś tam ciekawego wydłubię ;) dziękuję i mam nadzieję że coś uda mi się w tych koszach stworzyć - pozdrawiam cieplutko Aniu

      Usuń
  6. Gratuluję Beatko, dostałaś wspaniałą nagrodę. Życzę miłej lektury oraz dużo weny. Chętnie zobaczę gotowe stroiki. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Lenko jakieś tam pomysły są już tylko za robotę trzeba się zabrać hihi - pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Gratuluje wygranej, kompozycje w koszykach będą wspaniałe,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń