Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 2 lutego 2024

Przeczytane w styczniu Tekieli J, Margielewski M, Mróz R

I tak już z przyzwyczajenia co miesięcznego, bo chyba czytać będę nadal - zapraszam na co miesięczne przeczytane ...czytajmy Polską literaturę :)))

 



 Tekieli Joanna- Cudowna wiosna w Olszowym Jarze  2 cz (seria Olszowy jar 1-4)

Bardzo spodobała mi się pierwsza cześć ( był cudny klimat świąt BN) Seria z tych co to sobie tak żyjemy i opisujemy co wokół robimy. Słodkie opowieści też muszą być, by było miło przed snem. 368st 2023r wy

 Tekieli Joanna - Szalone lato 3 cz (seria Olszowy jar 1-4)

Z dnia na dzień płynie sobie czas ....pracujemy- spotykamy się i jak to w życiu jest, zawsze coś tam się dzieje.  Opowieść z tych miłych, bez wielkich tragedii i tematów spędzających sen z powiek. lekka obyczajówka 360 st 2023 r wy

Margielewski Marcin -Sekrety arabskich kurortów 

Bohaterką jest dziewczyna którą fascynuje inny kraj, może podróże - w każdym bądź razie sektor turystyczny. Poznajemy ją i jej życiorys- prace. Liczymy na te sekrety no jakieś tam są, ale bardziej otrzymujemy opowieść o tym, co się wydarzyło naszej bohaterce w Dubaju. Historia jest ciekawa -szokująca i wciągająca. Będę się czepiać- tytuł zachęca nas czym innym....mimo to warto poczytać   312 st 2023 r wy

Margielewski Marcin -Piekło kobiet Iranu

Ostatnio moje oczekiwania, a tytuły książek jakoś znacznie od siebie odbiegają. Czy ja chce poznawać historie Iranu- no nie, a to nam autor serwuje w znacznej części książki. Nie mówię, że po książkę bym nie sięgnęła, że treść mi się nie podobała ale - ale miałam inne nastawienie w danej chwili ... 312 st 2023 r wy

 

Mróz Remigiusz - Iluzjonista  seria Gerard Edling 2 cz

 Tak jakoś wyszło, że niby pierwsza cześć mną wstrząsnęła, a po druga nie sięgnęłam. hmmm i chyba gdybym wtedy czytała odbiór byłby inny ...teraz no cóż jakoś książka mnie nie wciągnęła momentami miałam wrażenie że mi się coś akcja ciągnie. przeczytałam dobry thriller i tyle   528st 2019 r wy

Przeczytane 2024

 przeczytałam 1880 stron

z mojej półki wersja papierowa 0 z czytnika 0 ( 5 biblioteka)

Pozdrawiam serdecznie 


22 komentarze:

  1. Ja w styczniu dopiero zaczęłam jedną książkę, a teraz w lutym ją kończę. Coś słabo mi idzie ;) A u Ciebie już tyle przeczytanych - oby tak dalej :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam.. Aniu czasami tak jest, ja stanęłam( Janicki) i jak nic muszę zrobić odskocznie w inną książkę ;) a dziękuję i liczę na wiele przeczytanych, choć zapowiadają się napięte dni :))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik. :)
    Ja słucham audiobooki i przyznam, że książek Mroza mam odsłuchanych sporo na koncie, bardzo też lubię Folletta Kena, Cobena Harlana i Jo Nesbo, no i jeszcze Wojciecha Chmielarza.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to próbuje słuchać ale się rozkojarzam, albo dużo mi ucieka sama nie wiem. Mroza i Cobena na początku czytałam i jakoś mi tak przeszło ....haha za dużo tego wszystkiego jest :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku czytelniczego. Mój styczniowy jest znacznie gorszy. Tekieli lubię czytać ale serii w Olszowym Jarze jeszcze nie miałam okazji czytać, ale na pewno to nadrobię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu to ta opowieść Tekieli powinna Ci podejść :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Tym razem nic dla mnie się nie znalazło. Lubię polską literaturę, jednak bardziej reportaże czy biografie.
    Gratuluję wyniku i życzę dobrego lutego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu no tym razem nic dla ciebie - dziękuję i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Z wymienionych autorów czytałam tylko Mroza. Raz i na więcej nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi raz mało, bo zależy po co sięgnęłaś, ale faktycznie powiadają.... że go albo się lubi albo nie :) pozdrawiam

      Usuń
  7. W Olszowym Jarze przeczytałam całą serię, świetna. Mroza nie lubię, a pozostałych nie znam, ale poczytam o nich i może poszukam. Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olszowy jar to tak dla odmiany musimy coś lekkiego poczytać :) e tam Mroza i tak sporo przeczytałyśmy - ale faktycznie ma coś że nie przyciąga - ja jeszcze te romantyczną zobaczę :) Margielewski to klimat arabski dobrze opowiada i opowieści o kobietach tak nie polityka - ( trzeba mieć nastrój by czytać historię danego państwa ) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Niezły początek roku czytelniczego :) Ja niestety nie lubię książek R.Mroza, jakoś mi nie pasuje jego styl pisania. Pozostałej dwójki nie znam. Obecnie czytam -"Zacisze 13"-Olgi Rudnickiej .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pare książek Mroza przeczytałam ale ta specyfika jak piszesz i mi nie podchodzi - ale tę romantyczną jeszcze zobaczę ;) O oo Rudnicka czytana u mnie od początku. Pierwsza autorka stylu kryminał na wesoło haha sięgam po nią już z przyzwyczajenia pozdrawiam

      Usuń
  9. Przyznaję że książek Tekieli nie znam, ale chcę nadrobić. Natomiast Mroza już nie czytam. Za bardzo wrażliwa się robię z wiekiem 🤭😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi bywa Gosiu - obyczajówka jak mniemam i jak czytam to większość z nas po nią sięga :) pozdrawiam

      Usuń
  10. U mnie na razie 8 książek, ale 3 się nie liczą, bo są związane ze studiami. Chciałabym przeczytać to "Piekło kobiet Iranu". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to sporo przeczytałaś - polecam tę książkę jeśli interesuje Cię historia Państwa pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. A ja w styczniu tylko jedną "Cienie zostaną za nami" wzruszająca, szczególnie mi bliska, bo i historia mojej kresowej rodziny, no i będą jeszcze chyba kolejne tomy, bo to saga. A jeszcze książkę napisała rękodzielniczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne ile - grunt że przyjemnie czas na czytaniu spędziłaś, a jak jeszcze jest sentyment to tym bardziej miło się czyta :) pozdrawiam

      Usuń