Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 28 lipca 2013

Floksy to śliczne kwiatuszki , czytam sobie i zajadam się ciachem ;)

Floksy to te kwiatuszki z babcinych ogródków znowu wracają do łaski w różnych kolorkach ;)
A jak pięknie pachną szkoda, że nie mogę przesłać ich zapachu ...
rabatka widziana z dwóch stron - fajnie mi się złożyła no nie  ;)



Ten czerwony kwiatek między floksami to pysznogłówka .
Wioletko zakwitł - miejsce muszę zmienić bo jedynak - buziaczek :)))

Przeczytałam :
hihi raczej nie doczytałam - coś mnie ta pozycja nie wciągnęła, a ja nie zamierzam się męczyć nad książką - nie mój styl - forma pisania ...

Olga Rudnicka--Lilith
Zachwyciłam się  jej książką " Natalii " i bez zastanowienia sięgnęłam po tę . Tym razem jest to typowy mroczny kryminał bardzo dobry polecam :)))
z okładki
"...mieszkańcy Lipniowa wykorzystują dawną legendę, by przyciągnąć do miasta turystów. Toteż gdy w okolicy zaczynają ginąć młode jasnowłose dziewczyny o błękitnych oczach, wszyscy , łącznie z policją, starają się zatuszować sprawę ...."
Do dworu po legendarnej hrabini wprowadza się w raz z mężem ciężarna Lidka ....co się będzie działo z naszą bohaterką musicie doczytać sami ...:))) 

A na deser polecam ala szarlotkę z budyniem to połączenie kwaśnych jabłek ze słodkim - pycha
Przepis:
Ciasto kruche
3 szk mąki
3/4 szk cukru
masło
2 jajka
1 1/2 łyżeczki proszku

Budyń 2 szt - śmietankowy z cukrem, gotujemy na 3 szk mleka + łyżka cukru

Układamy 1/2 ciasta
jabłka obrane, pokrojone w cząstki
budyń
1/2 ciasta
Piec około 50 - 60 min

Miło mi, że do mnie zaglądacie i cieplutkie słowa zostawiacie :)))
 U mnie susza  ja ciągle tylko podlewam i podlewam, bo mi kwiatki mdleją ;)))
Pozdrawiam serdecznie


21 komentarzy:

  1. Takie słodkości to bym zjadła mnim, mniam... Pamiętam floksy z dzieciństw a twoje śliczne są. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne floksy, wyjątkowo długo się u Ciebie trzymają, to dosyć wczesne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te kwiaty :-) Kojarzą mi się z dzieciństwem i z wakacjami ;-) Miłe wspomnienia...
    Twoje cudnie kwitną :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takich floxsaxh i ciachu tez bym polezała na leżaczku z ksiązką:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pachnie w całym laptopie floksami,też kojarzą mi się z dzieciństwem:)
    Beatko:)czy mogę prosić Cię o Twój adresik, w tygodniu przyślę Ci moje "podaj dalej"na które kiedyś się zapisałaś:)))Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach floksów,a Twoje są przepiękne,to jest co wąchać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę cudny masz ten ogródek. Ja w przyszłym roku chyba same aksamitki i trawy posadzę bo od tego podlewania to mnie szlag trafia;) Nie mam jakoś serca i umiejętności do kwiatów. Tym bardziej jestem pełna podziwu dla tego co robisz w swoim ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja też już mam dość tego podlewania ;)
      A może nawadnianie rabatki zrobisz, by cieszyć się różnorodnością kwiatków :)))

      Usuń
  8. O tak upał jest ogromny.... a to ciacho tak apetycznie wygląda :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam mała z dzieciakami odrywaliśmy pojedyncze kwiatki floksów i ssaliśmy końcówki...słodkie były i pyszne;)...a ciastko...pewnie sobie takie zrobię, bo apetycznie wygląda ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne te kwiatuszki, zawsze mi się podobały, a ciacho: mniam mniam, wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za przemiłe komentarze :)))
    Floksami urzekłam mam taką nadzieję ;)
    Pozdrawiam bardzo oj bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pachnąco i kolorowo, a ciacho pewnie przepyszne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam floksy za ich zapach. Ja mam te typowo "babcine", może mniej okazałe, ale za to jaki zapach!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach floksów ale nie mam na nie miejsca, smacznego Beatko:)
    Pozdrawiam, Marlena
    ps.
    wszystko się przyjęło choć sadziłam do donic, na jesieni czeka mnie remoncik ogródka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi doniczki to coś co mnie przeraża, bo gdzie je ustawiać ;)

      Usuń
  15. Oj masz całą gamę kolorów ,ja tylko 3 . Rudnicka czytałam zaskoczyła mnie , a tej pozycji Mankella jeszcze nie znam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. moje ulubione kwiaty!!!! Pozdrawiam serdecznie, podziwiam serwetki, Hania

    OdpowiedzUsuń