Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 2 lipca 2013

Róże te ogrodowe i szydełkowe :)

Zapachniało od tej żółtej, a zaróżowiło się od pozostałych- czyli moje rondko zakwitło różami  :)

są i takie ( ta druga tegoroczny nabytek )
na drugim zdjęciu taka drobniutka
a te oblepione kwiatkami to Bonica
hihi pierwszy plan to warzywniak, czyli koperek w kostce - kto powiedział że ma być na grządce ;)
a przy altance dwie różyczki odcień różu i łososiowa hmmm słabo to na zdjęciu widać musicie uwierzyć na słowo ;)
Na fotelu po długiej pracy szydełkowej zamieszkały dwie podusie w róże o 4 płatkach w dwóch odcieniach niebieskiego  - tył i przód sch z netu


I powstał dylemat które lepiej się prezentują
po długim zastanowieniu jednak podusie poszły na kanapę do salonu, hmmm tylko tam mi niebieski nijak się widzi . A i nie wiadomo przecież jeszcze, czy nie zmienią właściciela ;)

Mizerny kolarz ze mnie w tym roku czerwiec 100 km - wróć jak na moje możliwości przejechałam aż 100 km :)
Kiepsko już śmigam i mam problem, bo nie każdy lekarz chce mnie leczyć - ot taka moja natura i czuję, że bez kasy się nie obejdzie ;) Mam pechunia oooo
Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie i miłe słówko zostawiacie
Pozdrawiam serdecznie

38 komentarzy:

  1. Koperek w kostce .... ciekawe czy zejdzie mi wokół bloku:) Pomysł super. A poduchy różane rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzejdzie tylko pieszych nie puszczaj ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Poduszeczki są rewelacyjne!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród przepiękny :)
    Widzę, że też masz słabość do niebieskich róż. Ja kiedyś w szale zakupów kupiłam sztuczne plastikowe niebieskie róże, były dość dziwne. Za to Twoje poduchy są cudowne!
    Zawsze lubiłam połączenie niebieskiego i zielonego na białym tle. Piękne :)
    Pozdrawiam

    PS Pomysł z koperkiem extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam róże i ich zapach :D a koperek to mnie rozwalił na całego hehe :D a te poduchy z rózami, no musze Ci powiedziec że wygladaja efektownie :D ja tam bym ich nikomu nie oddawała ;) na niebieskim fotelu prezentują sie fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ogród :-) Pomysł z koperkiem rewelacyjny!
    Wspaniałe podusie w róże. Uwielbiam takie róże... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieodmiennie zachwyca mnie Twój ogród! Jest bajeczny a róże- cudne!
    Wiesz,ze jestem fanką kwiatków 3D...poduchy porywające!!!!!!! Aż zachciało mi się takich;)...

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszki piękne:)Sama miałam ochotę na te róże,ale po zrobieniu torebki,trochę musiałam odpocząć:)ach ten Twój ogród...;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy bardzo ładne :) A w ogródku też masz cudnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tak pięknym ogrodzie to można tylko takie cudeńka robić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne róże. Zaglądam tu często i zawsze wytworzysz coś zachwycającego!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te różyczki. Aż zapachniało na moim ranczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrodowe różyczki śliczne, czekam aż moje zakwitną. Poduszka w niebieskie róże piękna. A i zazdroszczę tych "zaledwie" 100 km na rowerku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róże są piękne, ale koperek na drodze - wygląda super !!! Sam sobie wybrał dogodne dla siebie miejsce i już. Sama natura :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuje za miłe słowa, które uskrzydlają do dalszego tworzenia i dbania o mój skrawek ogródeczka :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne róże - i te ogrodowe i na podusi!!! Koperek rośnie niesamowicie, kto by pomyślał że będzie pięknym przystrojeniem kostki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne podusie! Róże ogrodowe przecudne! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknwy róże , uwielbiam je. Ale z tym koperkiem to pomysłowo!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduchy są świetne bardzo mi się podobają:))) Beatko a jak tam floks przyjął się? pozdrawiam serdeczxnie Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi przyjął się tylko nie jestem pewna w którym miejscu rośnie bo mam 2 miejsca ze ? ot taka moja głowa jak zakwitnie pokarzę ;)

      Usuń
  19. Dziękuję za miłe wpisy :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że róże ogrodowe były tym razem inspiracją do pracy ;) Róże i poduszki są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Poduchy boskie!!!!!!jestem zachwycona kwiatami w bajkowym ogrodzie:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko, Anitko dziękuję za ciepłe słowa :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. poduszki są zachwycające róże prześliczne, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rodzaje róż pięknie wychodzą spod Twojej ręki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za miłe słowa :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę ,że też kochasz róże i one Ciebie bo kwitną cudownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie róże są piękne. Wieczorem musi wspaniale pachnieć. Te na poduszkach też są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie róże udały ci się znakomicie i te w klombiku i te na podusiach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie dziękuję za wizytę i sympatyczne wpisy :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój ogród jest jak zawsze piękny:) Mega piękny:) A poduchy super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. To koperek wybrał se miejsce:)Kochana podusie cudne:)Podziwiam i zachwycam się nimi:)Bo dla mnie ta dziedzina to czarna magia:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te różane poduchy robią wrażenie, pewnie sporo było przy nich pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu troszeczkę te różyczki mnie pomęczyły nie powiem, ale cóż trzeba czymś rączki zajmować ;)

      Usuń
  33. Dziękuję serdecznie za przemiłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń