Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 22 marca 2017

Przeczytane - Joanna Miszczuk

Autorka powieści obyczajowych. Rozpoczęła od rodzinnej sagi o mądrych odważnych i pełnych życia kobietach . Cykl "Matki,żony i czarownice " to 3 cz
Matki, żony i czarownice
Zalotnice i wiedźmy 
Córki swoich matek

Mi się podobała ta seria czekałam na coś kolejnego autorki i się nie zawiodłam ... dwa światy ten nasz i nieznany gdzie ludzie są szczęśliwi, życzliwi i cieszą się w pełni życiem ...nagle się zderzają co z tego wynikło czy wyspę udało się uratować, ciekawi zachęcam do lektury.
Wyspa

Jak coś się nam podoba, to sięgamy po kolejne pozycję i tak w tym roku przeczytałam

Nefrytowa szpilka
Autorka dużą uwagę poświęca cesarstwu chińskiemu i dziełom sztuki. Mamy smutną historie dziewczyny, ale jakże ambitnej walczącej by przetrwać i coś osiągnąć. Oczywiście musi być i miłość na którą w pełni zasłużyła ... w pewnym momencie pojawia się wątek rodziny cesarskiej co daje nam kolejną historie w tle. Czy fikcja czy opowieść z nutą prawdy zawsze mam dylemat gdy autorzy opisują odległe czasy...304 st 2016 r wy

Czekam na kolejną książkę tej autorki 
Pozdrawiam serdecznie 







16 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ta opowieść. Jak tylko infekcja mi przejdzie,wybiorę się do biblioteki, może dostanę coś z Twoich propozycji. Pozdrawiam Cię Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, każda coś w sobie mam, może trafisz na nie w bibliotece - autorka ciekawie pisze i realnie, no Wyspa to taka odskocznia dobrego świata w którym chciało by się być :)

      Usuń
  2. Zainteresowałaś mnie tymi propozycjami:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu fajnie jest poznać tę autorkę - może na coś trafisz :)

      Usuń
  3. Nie znam tej autorki, na pewno wypożyczę coś, by zobaczyć czy polubimy się wzajemnie;)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak się nastawisz na lekką obyczajówkę to tak :)

      Usuń
  4. Zachęciłaś mnie bardzo... Musze przeczytać i... uściski dla Ciebie bo troszkę mnie tu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki jak masz ochotę na Chiny- z dziełami sztuki, szczyptą miłości to ta pozycja jak najbardziej :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kto wie kto wie może i Tobie autorka przypadnie do gustu :)

      Usuń
  6. Hmm... Chyba to czytałam, ale pewności nie mam :)
    Napisz mi proszę maila z adresem, chodzi o zabawę podaj dalej, do której się u mnie zgłosilaś :)
    asia.gutow@gmail.com
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam czasami, że się zastanawiam czy czytałam - dlatego dobrze jest sobie przeczytane gdzieś odhaczać ( na jakimś portalu ;) już piszę

      Usuń
  7. Ciekawie się zapowiada ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada ta książka.

    OdpowiedzUsuń