Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 17 lipca 2017

Róże w mym ogrodzie

Jedne ślicznie urosły inne nie, ale coś tam kwitnie i jest co powąchać bo ja lubię w nie we-tchnąć nos by poczuć ten różany zapach ;)
Lubicie róże to zapraszam :)
Ta przepięknie kwitnie przy altance, choć te deszcze strasznie płatki obtrącają
rosną sobie tam trzy sztuki jedna bardzo mizerna może przymarzła i dopiero  teraz odbija więc ma tylko 2 lub 3 kwiatki ;)

ta tutaj miała być pienna tylko coś jej to nie wychodzi hmmm ...przesadzić trzeba będzie i kupić nową albo może spróbuję szczepkę ukorzenić
I oczywiście mam róże na rondku uwielbiam te wielokwiatowe za ilość kwiatów ...żółtaczka przecudnie pachnie
ta z pierwszego planu czerwono - biała obecnie bordo
to i jeszcze jedno spojrzenie z drugiej strony
i coś się stało z mą czerwoną mała ok 30 cm i kwiatki też małe może 3-4 cm ...zostawię jeszcze na zimę i w przyszłym roku zobaczę - czy wykopać ?

a ta jest z drobnych okrywowych cudnych kwiatuszków
Dziękuje za wizytę miło mi Cię widzieć pozdrawiam serdecznie :)))



25 komentarzy:

  1. Beatko,przepiękne róże masz w swoim ogródku i już sobie wyobrażam ten niesamowity zapach,który Ci towarzyszy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę mizerniejsze niż w zeszłym roku ale pachną tak samo pięknie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudowny ogród!!!A róże prześliczne!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię róże i właśnie robią się sadzonki u mnie bo znalazłam gdzieś piękne i urwałam gałązki:) Wiem, że jedna na pewno się przyjęła:)Pięknie masz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu tylko dobrze sadzonki na zimę przykryj ja wiele ich miałam, a po zimie różnie bywa ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Właśnie muszę poczytać jeszcze na ten temat bo sadzonki robię pierwszy raz:)

      Usuń
    3. Ja jak wsadzę ot tak oniechcenia to mi zawsze wychodzi ;) Jak masz w ziemi to usyp kopczyki-kora i mogą być gałązki sosny, a jak w doniczkach to na zimę schowaj :) Basiu trzymam kciuki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Beatko,ja też uwielbiam róże i te prawdziwe i z włóczki:)Piękny ogród różany!!!!Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe róże! Moje są niestety zmaltretowane przez deszcze:(
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oj i u mnie było 2-3 razy oberwanie chmury i najbardziej posypała się ta przy altance ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. piękny ogród, można się zachwycić jego blaskiem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje róże słabe przez wiosenne przymrozki - pełen podziw dla Twoich kolorków ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymrozki i moim na dobre nie wyszły - krzaczki małe, ale za rok miejmy nadzieje wzmocnią się :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Podobno to nie jest najbardziej różane lato,ale u Ciebie można zebrać płatki róż na prawdziwe perfumy.Altanka pięknie ukwiecona,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie słyszałam od nikogo o różach, u sąsiadki róże przecudne, rh coś słaby miała. A u mnie tak średnio z tymi różyczkami, ale narzekać nie będę. Mam parę maluszków przez siebie ukorzenionych, to za rok luki powinny zniknąć na rondku;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. piękne kwiaty:) róż są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne róże, zwłaszcza te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ładnie delikatnie pachnie ta pierwsza ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Róże... moje ukochaną kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te wielokwiatowe za to że mają tak dużo kwiatków ;)
      pozdrawiam

      Usuń