Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 3 lipca 2017

Przeczytane seria "Alicja w krainie czasów"- Ałbena Grabowska

Odcięło mnie przyszła burza i  internetu nie ma - coś sie spaliło i całe szczęście, że tylko jedna rzecz bo w okolicy mej wielu osobą wiele urządzeń szlak trafił ( o tym w tv się nie mówi, że urządzenia jakieś delikatne i nim wyjdzie się z domu to wszystko trzeba wyłączać - bo po antenie bo po satelicie i trach spalone ... a u mnie hmmm po jakiej to sieci spięcie poszło tp)

To dzisiaj czas nadrabiać zaległości ...zapraszam na przeczytane jednej autorki
Lubię czytać, a może ładniej zabrzmi jestem ciekawa zwyczajów, obyczajów jakie panowały naście lat temu. I tak jak dobrze pamiętam pod tym kontem sięgnęłam po pierwszą część serii   "Alicja w krainie czasów " którą przeczytałam w zeszłym roku była świetna.

Czas zaklęty cz1
O miłości która nie powinna mieć miejsca on zacnie urodzony, a ona służąca. O losach wybitnie utalentowanej dziewczynki i sekretach co to po latach wyszły na jaw.
To w tym roku jak nic trzeba doczytać co było dalej i tak przeczytałam 

Czas opowiedziany 2 cz
 Dalsze losy młodej damy po tragedii, ciekawe analizy i wykorzystywanie własnych umiejętności. Los nie był łaskawy wybuchła wojna ... okrutna rzeczywistość ciężkie i trudne chwilę  dla naszej bohaterki i jej kompanów w podróży. Lektura która wzbudza wiele wrażeń - ukazuje czas w którym nikt by się nie chciał znaleźć ...wojna.  2016 r wy 300 st

Bez wahania sięgnęłam po cz 3
Czas odzyskany
I początek fajnie się zapowiadał, ale autorka postanawia pobawić się w szpiegostwo czyli agend Bond się nazywam. Ach to już nie moja bajka - przeczytałam i nic po za tym szału nie ma. 2017 r wy 302 st

Dwie pierwsze a i owszem jak najbardziej polecam, ale po trzecią sięgacie na własną odpowiedzialność ;)

Pewnie sięgnę po coś jeszcze autorki bo wysoko oceniany jest cykl " Stulecie winnych "
czasy wojenne i powojenne jak mniemam jakiejś rodziny
Jeszcze  wypatrzyłam trzy pozycję o losach kobiet - a ja lubię taką obyczajówkę  ;)
Może uda mi się coś znaleźć :))

Przeczytane 43 książki
strony było 11740 + 602 = 12342 razem

Pozdrawiam serdecznie






10 komentarzy:

  1. Nie znam tych pozycji. Jak tylko będzie możliwość na pewno sprawdzę czy i mnie się spodobają.
    Współczuję strat. Ja, a najbardziej moja córcia, wraz z pierwszymi pomrukami burzy od razu wyciąga wszystko z gniazdek;)
    Miłego dnia Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu koniecznie dwie pierwsze- trzecią odpuść sobie ;) Ja już kiedyś straty po burzy miałam to pilnuje by było wyłączone z gniazdek, a tu jednak coś na strychu poszło nie chce kłamać chyba ruter ;)
      Pozdrawiam jak nic gdy przyjdzie burza trzeba będzie następnym razem siedzieć w zimnie i przy świece ;)

      Usuń
    2. XXI wiek hihi, technologią sięgamy kosmosu, a przed burzą nie ochroni:(
      Z książkami tak zrobię;)

      Usuń
    3. hihi i wczoraj wszystko wyłączyłam mam nadzieje, że dziś burzy nie będzie bo znowu wieczór przy świeczce ;)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą serią, zapisałam,żeby tylko ją zdobyć. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bijesz rekordy w czytaniu !!!??? Ja już na pewno Ciebie nie dogonię. Ważne, by czytać - po prostu. Buziaki posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu oj chciała bym w tym roku swój rekord pobić;) czy się uda zobaczymy ;) Ulu nieważne ile dobrze jest po prostu coś sobie przeczytać dla przyjemności :)
      pozdrawiam

      Usuń