Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 22 listopada 2017

Jesień już przemija

A tak ładnie było jeszcze paręnaście dni temu. W tym roku jesień w listopadzie u mnie w ogrodzie wyglądała tak - zapraszam :)
    Berberys cudnie listki przebarwił w oddali piękne pióropusze miskanta
brrr ledwo cebulki posadziłam, a już jakiś jegomość je wyniuchał, ach cebulowe u mnie to porażka to i ciekawe czy coś mi wyrośnie wiosną hmmm
 Kalina też uroczo się przebarwiała, a Hortensję już brązowe zostają tak do wiosny

Dzisiaj już pod domem host nie ma zostały tylko żurawki - sprzątam zgniłe liście by grzyb nie wdał sie w korzeń

a to z dziś( pada deszcz) nadal mam pelargonie i mimo poniedziałkowego śniegu, termometr wskazywał -1 a one nadal dobrze się mają i usilnie próbują odtworzyć kwiatki
zostawiłam sobie też na rondku gałązkę róży haha bo jest dobrym wyznacznikiem, gdy wyjeżdżam tyłem z garażu, a tego murku nie widzę ;)
Pięknie chce nadal kwitnąć
Dziękuję za odwiedziny  :)
Pozdrawiam serdecznie



17 komentarzy:

  1. Piękny masz ogród i jeszcze pięknie to wszystko nazywasz i nam pokazujesz. Co do cebulowych, miałam tak samo, do czasu jak zaczęłam wsadzać do ziemi cebulki w plastikowych doniczkach, " turkuć podjadek " , jak pieszczotliwie nazywam te gady, co tak skutecznie wcinają cebulki, plastiku nie przegryzie, a korzenie spokojnie przerosną przez otwory w dnie doniczki. Sprawdzone, polecam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko miałam i w doniczkach tylko coś te cebulki i tak u mnie nie rosną po 2 latach wykopałam doniczki, cieszyłam sie jak dziecko że tyle cebulek w tych doniczkach jest(posadziłam w ziemie) i ... w kolejnym roku nic prawie nie wyrosło ach ja to pewnie jakbym tak co roku kupowała to coś by i może wyrosło ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. W Twoim ogrodzie Beatko,nawet zwyczajne kamienie wyglądają bajkowo,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko kamienie dają fajny urok i tak naturalnie sie prezentują ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Jaki piekny ogórd. Ślicczny!!1

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ogród ! Podziwiam kamienne murki. U mnie cebulek żaden "obcy" nie wykopał. Czekam do wiosny. Zobaczymy co wyrośnie. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu cebulowe to zawsze wielka niewiadoma wiosną wszystko wychodzi na jaw ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Niestety to już praktycznie ostatnie takie widoki, piękna ta jesień u ciebie ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu ostatni - dni szare ...ponure ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Beatko u Ciebie prawdziwa złota polska jesień:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień w tym roku ładnie nam się przebarwiała :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Cebulki możesz przykryć gałązkami choinki wtedy nic ich nie wygrzebie:) Pięknie jest choć ja bym chciała już zimę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to raczej od spodu ktoś tam pod grzebał sobie ;) Mam nadzieje że na rondko mi nic nie wlezie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Już po jesieni,dziś u mnie już spadł śnieg :)

    OdpowiedzUsuń