Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 6 listopada 2017

Przeczytane październikowe

Zapraszam na przeczytane października  mi udało się w tym miesiącu sięgnąć po ...

 Ozminkowski Violetta -Michalina Wisłocka Sztuka kochania gorszycielki.
Biografia pierwszej damy polskiej seksuologii na podstawie książki powstał film. Opowieść o życiu bez zahamowań bez tabu. To muszę jeszcze film obejrzeć ;)  296 st 2014 r wy
 Jako cała historia to bardzo fajna ale ... me wrażenie: mamy książkę, która została podzielona na dwie części ...tak ciach a niech kupią kolejną więcej zarobimy. Bo...

Tyl Aleksandra Aleja bzów
Taki miły lajcik dawny znajomy i nowo poznany - z tamtym było miło a ten z" zasady" na wstępie spalony ....w pracy może awans, ale też ktoś ma na niego ochotę i jak to mówią" po trupach do celu "
A za ścianą dziewczynka która potrzebuje pomocy  i ciach nic się nie wyjaśnia nic nie wiadomo kup sobie kolejną część  bez ładu i składu ...310 st 2011 r wy

Tyl Aleksandra - Szczęście pachnące bzem
 Bez pierwszej części po drugą nie warto sięgać. Tutaj wszystko się wyjaśnia i układa w jedną ładną historię. Tylko by ją poznać musimy kupić nie jedną książkę tylko dwie ....344 st 2012 r wy

Nowicka Bronka - Nakarmić kamień
Literacka nagroda  Nike 2016 roku - proza poetycka... ach je niewiele zrozumiałam, a domyślać to mi się nie chce, co autorka miała na myśli
 56 st 2015 r wy

 Reszka Paweł - Mali bogowie, O znieczulicy polskich lekarzy
Autor zatrudnił się jako sanitariusz w szpitalu. W książce ukazuje rozmowy z lekarzami, rezydentami. Jak wygląda rzeczywistość to wszyscy dobrze wiemy, to i niczego nowego się nie dowiedziałam z tej lektury. Mam szacunek do lekarzy do ludzi którzy czują powołanie by leczyć, a nie czerpać tylko korzyści i uprawiać tak zwaną "spychologię", która obecnie zaczyna się szerzyć...
336 st 2017 r wy

Świętek Edyta-  Cienie  przeszłości
Początek zapowiada się świetnie - młoda dziewczyna zostaje napadnięta i w tym momencie wszystko się zmienia .... niestety można zgadnąć kto w tym palce macza.  Ciekawość zwycięża, by doczytać do końca, by się dowiedzieć czemu się tak stało, no i jak nasza bohaterka poradzi sobie w tej trudnej i nie zrozumiałej dla siebie sytuacji. Dobra obyczajówka z fajną historią.
364 st 2014 r wy

 Kubryńska Sylwia  Furia mać
Nie przemówiła do mnie ta furia ...nie ten moment nie ta chwila. Książkę raczej trzeba sobie czytać tak po kawałku, do poduszki nie wchodzi ... Mamy tutaj sytuacje- momenty z życia, które wkurzają kobietę i odpowiednio -dosłownie do tego zdarzenia interpretację, co sobie myślimy. A jak każda z nas wie, sporo tego po głowie  nam chodzi ;) Czyli jest akcja to i musi być reakcja.
 292 st 2016 r wy

Maeterlinck Maurice - Inteligencja kwiatów
Zachwyciła mnie okładka ....w środku to biologia jaką znamy z lekcji. Ilustracje i dokładne opisy czyli, cała prawda o roślinach. 190 st 2017 r wy

Przeczytałam w tym roku: 81 książek
25386 +2188= 27574 stron
A obecnie tę książkę powinnam studiować  czyli uczę się angielskiego - jest jakiś trzy miesięczny  projekt, lekcje  za darmo- może coś przyswoję ;)

A jak tam u Ciebie coś ciekawego przeczytałaś :)
pozdrawiam serdecznie






24 komentarze:

  1. Tylko Bogowie są mi znani, a tą Inteligencję Kwiatów prawie kupiłam :P choć się wstrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie okładka zmyliła chyba nie tego się spodziewałam hmmm chyba bardziej muszę się zorientować o co chodzi z tą popularnością "przyrodniczą "
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Książkę o pani Wisłockiej chciałabym przeczytać, bo to niezwykła kobieta była,chociaż jej"Sztuka kochania" mnie nie przekonywała.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko niezwykła i życie też miała przewrotne jak na tamte czasy, zachęcam do przeczytania ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Tyl i Świętek czytałam.
    Piękny wynik Beatko! Po darmowych kursów angielskiego najlepiej opanowałam I don't know ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ...Aniu i ja pewnie niewiele wyniosę za dużo wiedzy w krótkim czasie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. ja to chyba pokaże te książki, które czekają na przeczytanie... hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna myśl Asiu - na pewno kiedyś po nie sięgniesz :)
      Troszkę czasu na lekturę życzę :)

      Usuń
  5. Beatko,i znowu mam w czym wybierać,dziękuję:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje Jadziu że będzie to trafny wybór ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Beatko, właśnie czytam "Aleja Bzów" ale chyba nie sięgnę po część drugą:(Buziaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko buziaczek - jak nie podchodzi to i 1 cz odłóż bo bez drugiej to nie ma ani ładu ani składu ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Generalnie żadnej pozycji nie znam. Póki co siedzę w lekturach szkolnych tylko ;p
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lektury szkolne to przymus, ale niektóre są niezłe ;) Niby mówią, że ciągle te same od lat, a ja z listy którejś tam klasy połowy nie znałam ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Film Sztuka kochania rewelacyjny, koniecznie obejrzyj. A ja przeczytam książkę bardzo chętnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj muszę się zmobilizować i obejrzeć koniecznie, bo ciekawa jestem go :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Gratuluję !!! Taki rekord !? Ja nawet jeszcze dziesięciu nie przeczytałam. Słaba ze mnie czytelniczka. Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu czytasz i to się liczy jeszcze dwie w tym roku i książka miesięcznie to dobry wynik :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. sporo tego sporo no i popatrz czasami kieruję się tylko tytułem i ta furia mać chyba by była pierwsza - no ale skoro tak napisałaś to muszę przemyśleć ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jakoś ciężko mi podchodziła i niby prostota dnia codziennego powinna mnie bawić do mnie nie docierała ... jak ja to mówię nie ten moment, nie ta chwila. mi nie podeszła ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Tyle ciekawości do przeczytania.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książek coraz więcej aż ciężko wybrać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Sztuka kochania - byliśmy w kinie na tym. :) Ksiązki jeszcze nie czytałam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa filmu i chciała bym obejrzeć może niebawem się uda ;)
      pozdrawiam

      Usuń