Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 2 lipca 2018

Kosmetyki zużyte i kupione II kwartał 2018

Minęło kolejne trzy miesiące kwiecień, maj i czerwiec, czyli za nami kolejny kwartał. Zapraszam zatem na to co zużyłam i kupiłam w tych miesiącach :)Na początek to co zużyłam ja i po części moja rodzinka( mąż i syn )
Tyle tego się uzbierało ciekawa jesteś co myślę o tych produktach. Zapraszam do dalszego przeglądu :)

Do włosów
1Yves Rocher szampon oczyszczający pokrzywowy 300ml- piękny naturalny zapach, do włosów przetłuszczających się u mnie to było 2 opakowanie kupie go jeszcze
2 Palette szampon koloryzacyjny trwałość 6-8 myć pokrywa siwizny, fajnie się wycieniowuje i nie widać odrostów (przy dobrym doborze odcieniu) w promocji wart kupienia minus trzeba uważać by nie zmoknąć, bo kolor spływa,  ;)
Yves Rocher odżywka jedwabista z owsa 150 ml- wydajna włosy są po niej miękkie, łatwo sie rozczesują- jest ok
4 Farmona  radical med szampon przeciwłupieżowy (używali moi panowie) i byli zadowoleni - przy tym produkcje łupieżu brak
5 Farmona  radical med koncentrat przeciw wypadaniu włosów 200ml - moje 2 opakowanie i po kuracji 6 miesięcznej efektów łał nie ma jak nadmiernie wypadały tak wypadają ( spryskiwacz kiepski)
próbki Farmona szampon ze skrzypem o ciekawy (nawet dało rade umyć włosy ;) może się spotkamy
Farmona szampon i odżywka z tej serii jakoś za mało by coś powiedzieć 

do ciała
 Yves Rocher peeling do ciała z glinką marokańską - cudny produkt przepięknie pachnący z pudrem z pestek moreli i z owoców z drzewa argonowego  z olejkami argonowym i różanym choć wyczuwa się tą słodycz, ale  w czekoladzie ;)  W promocyjnej cenie polecam
 Yves Rocher gruszka z czekoladą 200ml - mam wrażenie że te świąteczne edycje podobne maja zapachy, bardzo wydajny był bo był
 Avon planet spa czekoladowy eliksir do kąpieli - zapach intensywnej czekolady, wydajny mimo 250ml - mnie nawilżał co jest miłe w takich produktach do mycia.
 Over cosmetics balsam nagietek wanilia 400ml - zapach taki ciasteczkowy słodki, ciężko miałam się do niego przyzwyczaić, ale rozsmarowywał się fajnie pompka dobrze  działała (brak daty na opakowaniu- produkt Polski)
 Fa anti-perspirant kulka- nie przepadam za taką formą, ale tu było miłe zaskoczenie był ok ładnie pachniał (kupiony 2 pak czyli za jakiś czas się spotkamy) nie pociłam się za nadto
 sól bebeauty  orzeźwienie- tania, bardzo dobrze zmiękcza wodę i ją barwi, ciało wychodzi z kąpieli milutkie lubię te sole i chyba ta niebieska jest najfajniejsza
 eveline krem do depilacji -  tylko 6 miesięcy ważności, a dobrze mieć czasami taki produkt
Joanna sensual plastry do depilacji twarzy - dobre podręczne i nawet nawet się sprawdzają, jest oliwka które łagodzi podrażnienia
Arko  fajne mydełka kremowe 1 zł z kawałeczkiem, sprawdzają się dobrze, są ze mną od lat

do twarzy
Green Pharmacy -delikatny żel do mycia twarzy zielona herbata 270 ml- bardzo wydajny ( mi wystarczała wielkość groszka), świetny produkt pewnie jeszcze się spotkamy
 AA Oillan multi-lipidowy krem do twarzy hipoalergiczny - nie pachnie, nakładamy tyle ile chcemy i skóra jest po nim fajna
 AA oillan krem pod oczy z tej samej serii -  w 6 miesięcy ciężko zużyć, fajnie  nawilżał.( z reguły na noc nakładałam) 
 AA płyn micelarny o bardzo dobrym składzie nawilża i dobrze zmywa (tuszu nie używam)
 Lubię produkty AA pewnie coś jeszcze kupię
dermo pharma plasterki na nos głęboko oczyszczające- kupione w promocji i nigdy więcej (wystarczy nakleić dobry plaster i efekt taki sam )
 Bania Agafi maska do twarzy oczyszczająca - moja buzia lubi glinki, produkt dla mnie świetny 100ml można kupić za niewiele - warto sobie robić od czasu do czasu jakąś maseczkę ;)
Yves rocher  hydro vegetal nawilżający peeling z drobinkami bambusa - żelowy, świetne delikatne złuszczanie z chęcią do niego lub podobnego wrócę miałam kremowy z tej firmy i tez był super ( szukajcie tych produktów w promocji ) ( kremu nie polecam mi się rolował, a maseczka jest fajna jeszcze używam)
Dermacos ( córka farmona ) żel punktowy na niedoskonałości - zmniejsza stany zapalne może być
mąż używał z tej serii maseczki i kremu matującego ... i muszę powiedzieć jak się używa w miarę systematycznie to i nie ma tyle niedoskonałości na twarzy ;)
miss sporty bb - o i cały zużyłam  czyli może być
Ziaja maseczka oczyszczająca 2x - taka glinka na buzie za rozsądną cenę dla mnie ok ( opakowanie na 2 użycia)
Ziaja maseczka różana - jak krem nakładałam tylko ciut więcej i na noc zostawiałam, starczyła na 4 razy hmm czy był jakiś efekt nie wiem
próbka Avon Anew krem na raz ups mi się zwijał wielkie nie

do rąk, zębów i stóp
 bebeauty kremy do rąk dla bied. od torf corporation czyli tołpa za niewiele ;) i niestety jest nowa szata kremów w sprzedaży, a na opakowaniach już nie ma nazwy firmy  a szkoda ...
regenerujący 75ml - fajny odżywczy do zapachu musiałam przywyknąć
odmładzający 125ml - bardzo fajny dobrze się sprawdzał
Linda mydło jabłko&mięta - intensywny zapach nie moja bajka
Linda mydło oliwka -fajnie pachnące kremowe za niewiele 
 Luksja mydło kremowe pięknie pachnące lubię te mydła- nie wysuszają mi dłoni
Colgate max white pasta do zębów - żelowa myje czyli ok
zmywacz 4 pory roku (gratis do kremu)- bez problemu zmywał choć, ciemne kolory- pozostawał odcień
próbki nivelazine krem do rąk - bardzo fajny liczę że się spotkamy jeszcze 

Zakupy

czyli to co kobiety lubią najbardziej- podobno ;) haha staram się nie szaleć, no ale promocje kuszą, a że i ma natura podpowiada zajrzyj do sklepu.... popatrz co ciekawego, no niestety ulegam małym pokusom ;) I tak nabyłam niezbędne do depilacji krem-plasterki, zmywacz,2  kremy do rąk i krem z filtrem zapłaciłam 30,14 oszczędzając 6,30 zł
dzielnie trwałam w postanowieniu i w maju też tylko co potrzebne 2 pasty do zębów i 6 mydeł zapł. 21,52 oszcz. 10,36 zł
I dobrze mi szło gdyby nie przypadek, weszłam- a tam promocja na kremy -40%, a że przydał by się jakiś  to powinnam nabyć  tylko jeden ...oj dołożyłam jeszcze co nieco i wydałam 71,53 oszczędzając około 40 zł (mydła  luksja 2( za 5 zł jak tu nie wziąć), maska Eveline, krem AA, 2 kremy Ziaja + Krem BB (fajny) wazelina, maska perfecta, serum Bielenda
I niby niezbędne, ale mogłabym jeszcze nie kupować  w tym kwartale haha mydła 6szt luksja, 4 Fa, maseczka Eveline , 2 żele men i 2 zele bebauty  zapł 34,85 oszcz 9,94
 W tym kwartale wydałam 158,04 oszczędzając około 66,60 zł  (powinnam odjąć żele panów, trudno zakradły się niech zostaną)
Zużyłam 29 kosmetyków( w tym 5mydeł) + 3 maseczki "na raz" a kupiłam 19 + 18 mydeł (+ 2 zele men) czyli więcej używam niż kupuję i było by łał gdyby nie fakt ... koniec kwartału był dla mnie trudny i...no co pocieszyć się musiałam i czekam na paczkę - lipiec zaczął się zakupowo, ale o tym już będzie w kolejnym 3 kwartale ;)

Podsumowując kobieta musi się smarować, bez obrazy ja mówię, że jestem w takim wieku, że czas się konserwować i jeden, dwa kremy  do tego jakiś ulepszacz to niezbędnik każdej kobiety... czy nie ;)

Dziękuję za odwiedziny, cieszę się że do mnie zaglądasz :)
Pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Wow !!!Beatko, jestem w bezustającym oszołomieniu.Te kremy miałabym na 6lat ja np. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I... jakie kremy ups paczka doszła będzie więcej ;) haha Anitko, to dobra wszelakie - ostatnio staram się z maseczkami polubić, może coś tam ściągnę - wygładzę :) buziaczek i pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. haha kupowanie czy zużywanie, oj z tym pierwszym powinnam jeszcze przyhamować, bo zapasów nie mieć :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Kurczę a ja nic nie kupuję bo mam zapasy z Avonu i wykorzystujemy wszystko po kolei:) Niezła kolekcja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i tak trzymaj czyli zużywaj :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. ja wysiadam przy takiej ilości :) ;)
    sporo tego ale warto poczytać opinie innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... Aniu teraz na rynku tyle dobroci, które nas kuszą by wypróbować ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Beatko jesteś dla mnie wyrocznia w kosmetykach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu konserwuję się, albo inaczej muszę czasami więcej się smarować ;)
      pozdrawiam

      Usuń