Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 30 lipca 2018

Zakupy lipiec- kosmetyki do pielęgnacji

Czemu ten post teraz, a nie na koniec 3 kwartału bo .... ja wiem że mogę ulec, że nie dotrwam, ale postanowić trzeba koniec z zakupami do końca roku i już  ;)  Zakaz oglądania gazetek drogeryjnych i stron sklepów internetowych z kosmetykami, żeby nie kusiło. Trudno będzie, ale mam cele ogród i wnętrza (będzie remont) haha miałam zrobić  bluzkę a i sweter był w planach ...o i już myśli popłynęły w innym kierunku ;)
Wracając do tematu- lipiec, ach ten lipiec- zaowocował promocjami, którym nie mogłam się oprzeć  50%, 40% taniej :)
 I tak pierwsze zakupy i kosmetyki AA zapłaciłam 103,66 zaoszczędzając 105,15(jak tu nie ulec takiej promocji- produkty do pielęgnacji twarzy) - błyszczyki gratis 2 rozdałam bo krótka data

Dove ach ta kremowość produktu, no nie sposób było się oprzeć taka promocja 2+ 2 za grosz, a przy okazji jeszcze były przecenione( czyli dwie promocje w jednej). Rexona ta sama promocja(2 dezodoranty męskie nie ma na zdjęciu) i oczywiście coś tam jeszcze dorzuciłam do koszyka ;) za całość zapłaciłam 64,43 oszczędzając około 34 zł  kosmetyki Bell dostałam gratis
Dave kusił to i mąż mi kupił jeszcze 4 żele pod prysznic. Miał sobie kupić( też były w promocji) - 3 szampony przeciw łupieżowe hmmm, coś w tej kwestii się nie dogadaliśmy i przyniósł 4 każdy inny. Czyja wina no wiadomo zawsze kobiety .... za całość zapł. 38,74 oszcz. około 35 zł.
To i ostatnie tak złapane przy okazji tu i tam i zapł. 22,41 oszcz. z 20 zł

W tym miesiącu wyłapałam bardzo atrakcyjne promocje, na fajne kosmetyki( mam nadzieje) no i starczy mi ich na jakiś czas - do końca roku na pewno ;)

Dziękuję, że byłaś tu zemną przez miesiąc- w tematyce kosmetycznej. Mam nadzieje, że zajrzysz i w sierpniu, pewnie będzie misz masz ....przeczytane o i musi być spacer po ogrodzie ;)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :) 


14 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie Beatko do odwiedzenia sklepu kosmetycznego. Skoro są promocje, to warto zrobić chociaż niewielkie zapasy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko warto zaglądać do drogerii czy tej, czy tamtej, bo zawsze coś fajnego upolujesz czasami i w biedrze coś taniego rzucą, lub zrobią promocję :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy, faktycznie nieźle to handlowcy kombinują, żeby zachęcić do zakupów, ale warto było.
    Ja mam sklep firmowy przy zakładach PharmaCF, tam to dopiero są ceny, zaczynają się od groszy :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał Bożenko to ja była bym tam częstym gościem i wyłapywała bym te ich promocje ;) kremy do rąk ich uwielbiam a i do stóp mają fajny. O nawet i teraz jeden kupiłam :) Serii venus nie znam, bo u mnie rzadko spotykana to i o promocji można pomarzyć ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Thanks for sharing the good information!
    ไฮโลออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko dech mi zaparło!buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale poszalałam, teraz to będę leżeć i pachnieć haha ;)Ale poważnie, to już 5 kosmetyków z zakupionych używam czyli nie jest tak źle ;)
      pozdrawiam - buziaka przesyłam :)

      Usuń
  5. Kochana zdołowałaś mnie:)))))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no Jadzi, no co Ty - no nie sposób było nie skorzystać a tym bardziej, gdy się jeszcze niektóre firmy lubi :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Dobrze że nie lubię zakupów bo pewnie też bym nakupowała kosmetyków:) A tak to korzystam z Avonu gdzie 2-3razy do roku coś kupię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli Basiu jesteś wierna jednej marce - ale i tam trzeba sobie wyłapywać promocje, bo co katalog to inne ceny ;) Ja bodaj w zeszłym roku ich produkty tanio wyłapałam - żel teraz używałam fajny kremowy ;) pozdrawiam

      Usuń
  7. Szalona jesteś Beatko :))) Starczą do końca roku ? - nie wierzę ! Na pewno znów coś upolujesz !!! Ha ha ha !!!
    Coś mi się wydaje, że ja nie kupuję tak dużo kosmetyków, ale odkąd zostałam ponownie konsultantką Avonu - ciągle mam ich dużo... i męczy mnie to i dręczy. Buziaczki posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha haha Ulu nie kracz - peeling do ciała mi się kończy, a w zapasie nie mam oj ...Nie no muszę trochę zużyć by zapasów za dużych nie mieć ;) Ulu zbierz wszystkie jeśli 100 przekraczasz oj to na odwyk trzeba iść jak nic :) No i ciekawość we mnie wzbudziłaś- ile dobroci masz :)
      Pozdrawiam, oj to perfum masz sporo bo bywają w kuszących cenach u nich :)

      Usuń