Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 11 września 2018

Sukienka i buciki dla lali

Dzieci niby szybko rosną, ale bawić się muszą. Nie wiem czy to dobry prezent, bo bratanica lale ma, no ale może ta będzie ta wyjątkowa dzięki pełnej szafie ubranek :))) To na początek coś letniego sukieneczka - wkładana przez głowę więc dekolt musi być
czy do niej pasują te buciki ;)
Nie lada to wyzwanie by stworzyć ubranka dla lali takie by fajnie wyglądały, ale zarazem były łatwe do założenia przez naszych maluchów :) Ale wymyśliłam, no nic trzeba dalej tworzyć by szafa była pełna ubranek ;)
pozdrawiam serdecznie i dziękuję że jesteście tu ze mną


18 komentarzy:

  1. Super !!! Od razu mi się przypomniało jak, gdy byłam jeszcze dosyć mała moja babcia uczyła mnie jak wydziergać berecik dla lalki. I udało się ! Później byłam specjalistką od beretów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu jak fajnie ja nie miałam takiego szczęścia by mnie ktoś robótek nauczył ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Sukieneczka dla laleczki bardzo ładna, buciki troszkę duże, ale pewnie dla dziecka będą wygodne do wkładania. Zrób do tego w kolorze bucików opaseczkę na główkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajny pomysł z opaską, dzięki :) Buciki dobre tylko tak wyglądają, bo lala ma paluszki podkurczone i automatycznie robi sie ta przestrzeń ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Super elegantka - strojów dla lalki nigdy dość! Najfajniejsza rzecz pod słońcem - robić dla maluszka i widzieć radość na buzi obdarowanego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką cichą nadzieje że bratanicy się spodoba lala z ubrankami :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczna sukienusia dla laleczki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko,świetny pomysł na tą przepiękną sukieneczkę i buciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny strój. Świetny pomysł, będziesz ukochaną ciocią bratanicy;)
    Miłego dnia Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu, mam nadzieje że lala sie spodoba :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Prezent bardzo dobry, lala ślicznie ubrana. Nawet mali chłopcy lubią coś mieć coś miękkiego z włóczki, a co dopiero dziewczynka.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dzieci lubią miękkie przytulanki, a dziewczynki jeszcze stroić lale :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Ale fajny ubiorek dla lalki Ci wyszedł. Naprawdę mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń