Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 26 lutego 2019

Przeczytane luty 2019

 I jak co miesiąc z przyjemnością przychodzę tu z propozycjami czytelniczymi naszej dobrej Polskiej literatury - zapraszam, może coś dla siebie wybierzesz :)
Lekko miło i przyjemnie
Bednarek Justyna, Kaczanowska Jagna - Ogród Zuzanny tom 1
 Miłość zostaje na zawszę
W fajnym ogrodowym klimacie, gdzie główną role grają rośliny i ich "mowa znaczenia" Trzy pokolenia kobiet i jakże różne podejście do życia. Urocza obyczajówka zachęcająca by sięgnąć po kolejną część.  416 st  2018 r wy

 Bednarek Justyna, Kaczanowska Jagna - Ogród Zuzanny tom 2
Odważ się kochać
Urocza kontynuacja, a żeby nie było nudno to poznajemy też miłośne perypetie sąsiadów wokół, oczywiście bez knucia by się też nie obeszło.400st 2018 r wy
już niebawem ukaże się kolejna część

Krystyna Mirek saga rodu Cantendorf 
Tajemnica zamku cz1
Kolejna żona umiera, fatum jakieś, a może klątwa - nad zamkiem wisi jakaś tajemnica. Hrabia to dobra partia do za mąż pójścia, ale czy warto ryzykować. Ciekawa opowieść zachęcająca by poznać sekret skrywany latami.356 st 2017

Cena szczęścia cz2
Miłość kwitnie, ale zło nie śpi wiele par oczu obserwacje i działa. Gdzie jest szczęście ukryte, a gdzie wychodzi tajemniczy sekret rodziny ( trzeba sięgnąć po kolejną cześć )- wciągająca historia, a ciekawość silniejsza by dowiedzieć się jak potoczyły się losy bohaterów.  336st 2017 r wy

Prawdziwa miłość cz 3
Burzliwa opowieść na łożu śmierci i decyzje które wiele zmieniają. Wprawdzie można się było domyśleć powiązań, ale mimo wszystko przyjemnie się czyta tę sagę. I jak to w bajkach bywa wszystkie sprawy muszą być do końca wyjaśnione ...336st 2017 r wy

 Trudne sprawy
Zborowski Zbigniew Trzy odbicia z lustrze cz1
Rok 1939 wojna -Wołyń, gdzie wkrótce wtargnęli Sowieci i jeszcze ta klątwa. Warszawa w płomieniach, terror powojenny - tragedie rodzinne i zmagania Zosi jej córki, a potem wnuczki. Po kolejną część sięgamy bez zastanowienia.416st 2014 

Pąki lodowych róż cz 2
Lata minęły Ania próbuje ułożyć sobie życie i dowiaduje się od babci Zosi, że nad rodziną wisi klątwa która daje jedno a odbiera drugie. Niestety niektóre sprawy w czasie wojny nie zostały zamknięte, czasem po latach trzeba zacierać ślady co nie wróży nic dobrego dla naszych bohaterów.
Bardzo ciekawa książka. 388st 2015 r wy


Miszczuk  Katarzyna Berenika - Druga szansa
Czy to jawa czy sen, a może umysł płata nam figla. Realia, a coś co może się zdarzyć - odwrócony obraz nie dla wszystkich do pojęcia. Nie wszyscy to zrozumieją, bo nie wielu zdarza sie taka tragedia, a powroty bywają różne ...zagadkowo, ale wnioski każdy na koniec różne może wyciągnąć. 330 st 2018 

   Czytelniczo 2019 rok : 14 książek i 1944+2978= 4922 stron

19 komentarzy:

  1. Czytałam sagę Krystyny Mirek i muszę powiedzieć, że mnie wciągnęła. Innych propozycji nie czytałam, może się skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chyba lubimy takie klimaty średniowieczne, gdzie wydaje nam się że te miłości były takie głębokie- prawdziwe, ukrywane i tajemnicze ;)
      O i zdałam sobie sprawę, że mimo, że wszystko książki to obyczajówki, ale jakże różne :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Imponująco brzmi liczba stron przeczytanych już w tym roku:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko wieczory z książką to i jakoś tak strony same lecą, a niekiedy to i książki tak "przezroczysto" pisane ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. czytałam sagę Krystyny Mirek, mnie również wciągnęła, zwłaszcza ta główna zagadka, Miszczuk znam z "Szeptuchy", reszta jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię twórczość pani Krystyny, a serii "szeptucha "jeszcze nie znam ale "Druga szansa" powinna ci się spodobać
      pozdrawiam

      Usuń
  4. olá Beata:
    que belo blog, cheio de coisas interessantes e alegres !!
    adorei vir conhecer.
    grande abraço.
    :o)
    https://elianeapkroker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne tytuły zapisane na listę lektur do przeczytania :)))Dziękuję <3
    Ściskam serdecznie, Agness: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness nie znam Twych upodobań czytelniczych, więc nie doradzę która z wymienionych książek była by naj ;) Miłej lektury pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Karolinko ja lubię czytać wieczorami, a czasami i nocą ot i stąd tyle przeczytanych ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękny wynik Beatko.
    Borowski mi się podobał, Mirek już miałam w ręce, już miałam wypożyczyć, ale zmieniłam na inne książki. Jednak lubię tę autorkę i na pewno kiedyś wypożyczę. Ogród Zuzanny już wpisałam na listę;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu z Twojego polecenia sięgnęłam - może się uda upolować Zborowskiego nową serie ;) Troszeczkę poskakałam po różnych epokach dziejowych i u Zuzanny było fajnie jak i w tajemniczym zamku haha ale i w psychiatryku u Miszczuk wciągająco :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Ja właśnie czytam Donnę Tarrt ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo jest pisarzy że nie sposób nawet o nich usłyszeć - ja ostatnio skupiam się na naszej rodzimej literaturze ;) Miłej lektury - pozdrawiam

      Usuń
  9. To prawda, akurat ta jest baaaaardzo gruba,wie dlugo mi zajmie, obserwuję i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo czytam, ale grubych książek nie lubię, bo są niewygodne ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Chyba jedyny raz że nie wstrzeliłyśmy się w ani jedną wspólna pozycję!

    OdpowiedzUsuń