Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 21 lutego 2019

Wypoczywałam i zwiedzałam

Zima wprawdzie jak dla mnie to nie jest dobry czas na zwiedzanie czegokolwiek ... bo ja jestem zmarzluch, a i chodzenie po czymś ślizgim nie jest bezpieczne ;) Haha ale trzeba iść na kompromis, jak ma się  w domu narciarzy(a).  Czyli byłam w górach - w fajnym ośrodku w  Piwniczna Zdrój.
Cóż piesze wycieczki nie dla mnie to i po szlakach nie spacerowałam( stoki narciarskie też pominę), ale byłam w Pijalni wody Piwniczanka ...przed budynkiem jest mini park wygląda ładnie
Ta jasna kurtka to moja połówka, próbująca wcisnąć się na zdjęcia ;)
Nieopodal jest zamek w Rytro z drogi głównej pięknie widać( bo wycięto osłaniające go drzewa), a ze ścieżki ukrywa się w koronach drzew
 ale widok z niego jest cudny ...rozmarzę się - jesienią
 znaleźliśmy też w okolicy taras widokowy

samochód to i wypad do naszych sąsiadów Słowacja, Czerwony Klasztor i Trzy Korony których z naszej strony nie zobaczymy - warto przejść się kawałek wzdłuż Dunajca
Ale u nas też jest pięknie uwierzcie na słowo, zdjęcie tego nie oddaje, ale widokiem z zamku w Czorsztynie byłam zachwycona
na zamek Niedzica w dali
i oczywiście byłam i w Niedzicy .... ubolewam tylko że malowidło na tamie było zasypane piaskiem
Wprawdzie w Krynicy już kiedyś byliśmy, ale czemu by nie wstąpić jeszcze raz ... wielki minus za nieodśnieżone chodniki taki kurort wstyd - za wszystko się płaci, a ciężko odśnieżyć główne alejki wstyd ...
Na zdjęciu Stary Dom Zdrojowy uroczy, czego nie można powiedzieć o
Pijalni wód budynek niepasujący do otoczenia. W środku  za to piękna roślinność od lat
 Stary tor saneczkowy po lewo i oczywiście Góra Parkowa- kolejka, a z niej wspaniały widok....
Zdjęcia tego nie oddają, no i oczywiście zima to i inny urok widokowy ach ...z chęcią wróciła bym w te miejsca jesienią :)
Mam nadzieję że i Ty miło spędziłaś ferie :)
Pozdrawiam serdecznie


16 komentarzy:

  1. Cudowna , zimowa wyprawa :)) Też wolę zwiedzanie w cieplejszych porach roku , ale jak jest okazja to trzeba z niej skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima ma swój urok ale ładniejsze widoki są latem i jesienią :)
      pozdrawiam Beatko

      Usuń
  2. To miło, że fajnie spędziłaś ferie, ja spędzam ferie w łóżku i w towarzystwie gorączki:)Buziole bezbakteryjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko mam nadzieje że już wyzdrowiałaś :)
      Buziaka haha bez bakterii też ślę ;)

      Usuń
  3. Piękna zimowa aura. Szkoda, że nie wszędzie zima tak dopisała. Cieszę się, że udało Ci się dostać do sanatorium, wypocząć i w dodatku coś zwiedzić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko niestety nie byłam w sanatorium, ale na wczasach ;) Dobrze jest sobie zmienić klimat tak raz na jakiś czas :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Lindas imagens. Bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko,najważniejsze to to,że wypoczęłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Jadziu fajnie jest zmienić otoczenie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. fajnie zrobić sobie taką wycieczkę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak czasami trzeba jakiejś odmiany :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Ferie ? Beatko, a co to takiego ? Urlop mam w marcu, ale taki bezwyjazdowy - na chwilę oddechu jedynie.
    Gdy w młodości chodziłam na piesze pielgrzymki, po dotarciu do Częstochowy niektórzy moi znajomi jechali właśnie do Piwnicznej na przedłużenie tej przygody. Cudne widoki i piękne miejsca !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Ulu jak zwał tak zwał- wypoczynek i nieważne w którym to miesiącu go sobie robimy ;) Miłego oddechu :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Oj Beatko, to w tym samym czasie zrobiłyśmy sobie wypad w te same okolice, nie wiedząc o tym, bo ja nie miałam dostępu do komputera. Polecam kwaterę w Muszynie - "Willę Karo". Odwiedziłam również Krynicę Sącz i Piwniczną i w niej mi się najbardziej podobały widoki.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko jaki zbieg okoliczności - mam nadzieje że wypoczęłaś :) Mi się marzą jeszcze góry jesienią - te widoki.... w paru miejscach były cudowne :)
      pozdrawiam

      Usuń