Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 21 czerwca 2019

Wakacje

Gdzie byłam jak mnie nie było - wypoczywałam czyli ja już miałam wakacje, które spędziłam w Ustroniu - Wisła bardzo płytka, a na niej  bardzo fajne  stopnie
a stąd wypływa, zapora Wisła
na wzgórzu można dojrzeć rezydencje prezydenta
i dolną gdzie jest restauracja i tam można wejść
jest i na Wiśle wodospad już nie pamiętam jak miejscowi go zwą ;)
Byłam i na skoczni w Wiśle
Będąc w okolicy obowiązkowo Oświęcim
Szyndzielnia i stara kolejka
i piękny widok z kolejki warto też podejść do schroniska - ja po szlakach spacerować nie za bardzo mogę tylko innym pozazdrościć pieszych wędrówek ....
Upał był ale ja w  ośrodku miałam basen i jacuzzi haha foty nie będzie ;)
Co miłe szybko mija to i Tobie życzę świetnego wypoczynku :)
pozdrawiam 











16 komentarzy:

  1. Czy to już koniec Twoich wakacji?Ale sobie poszalałaś:)Ja wyjeżdżam nad morze pod koniec lipca ,mam wtedy urlop:)buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko wypoczywaj i baw sie dobrze :)
      buziaczki :))

      Usuń
  2. Nigdy w tamtych rejonach nie byłam. Ja swój urlop spędzam w domu, napewno będę jeździć na wycieczki rowerowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu i wycieczek rowerowych mogę Ci pozazdrościć - wspaniałych wypadów Ci życzę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Super, nie ma jak udany wypoczynek.....a lato przed nami pozdrawiam- jednak fotki z basenu mogłaś wrzucić hi hi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle wspaniałości jest w Polsce że warto ją podziwiać - udanych wakacji i Tobie życzę :)
      haha nie ma z basenu, bo ja taka nie fotogeniczna ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Cieszę się że fajnie wypoczęłaś. W Wiśle bywałam, ale w okresie zimowym, dlatego fajnie było zobaczyć te miejsca w letniej odsłonie.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy fajny klimat bo odsłon jednego miejsca możemy fajnie uchwycić ;) Jesień w górach mi się marzy :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne foty i pięknie tam !!! Spędziłaś urlop w uroczych miejscach ! My nie zdecydowaliśmy się na zwiedzanie Oświęcimia - zbyt ciężki to kawałek historii. Wystarczyła nam wizyta w Muzeum Emalii Oskara Schindlera, choć i tam nie było łatwo spotkać się z tematem wojny, getta, przetrwania i śmierci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ulu to ja o muzeum nie pomyślałam - nasza historia trudny- moment, ale trzeba ją znać i poznawać na nowo, bo wiele faktów ciągle wychodzi na jaw....
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wspaniały miałaś urlop Kochana. I wspaniale, że się nim z nami podzieliłaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko - warto planować sobie wycieczki po Polsce, bo jest piękna :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne widoki, zdrowe powietrze, fajny urlop, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje okolice! Na Zaporze w Wiśle mój mąż pracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ja byłam krok od Ciebie i nawet Twojemu mężowi mogłam pomachać ;) Piękna okolica nawet fajnie było by tam przy jeziorku po wypoczywać :)
      Pozdrawiam

      Usuń