Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 25 czerwca 2019

Zużyte i kupione II kwartał 2019

Hej hej to ja Beata i moje co kwartalne zmaganie kosmetyczne :)
Zapraszam na kwartalny (kwiecień, maj, czerwiec) mały przegląd tego co zużyłam
Zużyłam
 do włosów
 Farmona seria Jantar z bursztynu
odżywka wcierka do skóry głowy 100ml- nie pierwsza i nie ostatnia, używam i liczę, że coś tam działa
Yves Rocher olejek odbudowujący 150ml- nanosiłam na włosy jako maskę tzw olejowanie 30 min i myłam głowę. wydajny cudny zapach i włosy po nim milutkie - warto czasami robić sobie takie kurację.
Isana lakier - używany sporadycznie data czas wymienić, włosów nie skleja trzyma czyli ok
Palette schwarzkopf szampon color do 24 myć - używałam saszetek dobre, ale szybko się wypłukują to tym razem to i kolor świetnie sie utrzymuję, ale te odrosty haha i tak trzeba ukryć to zużyłam i
 Palette schwarzkopf szampon color do 6-8 myć ( pamiętaj, że nie można zmoknąć, bo kolor płynie z ręczników się spiera ) dla mnie najlepsze ( a miałam też Joanne i Marion)
próbka Farmona szampon Herbal Care - wystarcza by porządnie umyć głowę, włosy długo pięknie pachną zachęca do kupna ;)

do twarzy
 Yves Rocher mleczko- tonik 200ml - zmywało, ale jakoś mleczka ostatnio mi nie podchodzą  to już nie ta bajka
Lirene samoopalacz krem - coś tam sobie maskuję wychodzi to średnio ale produkt na niewielką powierzchnię może być (data trzeba kupić nowy)
 Avon krem różany 75ml- lekki zapach, średniej konsystencji,  przyjemny czy na noc czy na dzień (dostałam dziękuję )
Bielenda wazelina- zawsze przydatna dobrze mieć w domu służy do smarowania kazdej części ciała haha ;)

Maseczki i jeszcze raz maseczki zachęcam do ich stosowania buzia będzie wam  za nie wdzięczna  fajnie wygładzają skóra staje się gładsza i delikatniejsza ale trzeba je systematycznie używać by zauważyć efekt :)
 Eveline maseczka oczyszczająco-wygładzająca zielona glinka 50ml - świetna, smarujemy tak jak krem grubszą warstwę i zmywamy bodaj po 15 min delikatnie chłodzi fajnie wygładza
Bania Agafii maska dziegciowa  100ml- glinka ciężko się rozprowadzała, a zmywanie to koszmar, zapach nie odstrasza -ładnie wygładza, pewnie jeszcze się spotkamy (mąż też zadowolony, bo wyprysków mniej)
Ziaja maska regenerująca glinka brązowa 7ml - fajna
Ziaja maska nawilżająca glinka zielona 7 ml- taka bardziej kremowa, ale bardzo miło nawilżyła z chęcią sięgnę ponownie
Ziaja liście zielonej oliwki - fajna
Rival maseczka nawilżająca 2x8ml - starczyła na 4 użycia, kremowa nadmiar wycieramy i pozostawiamy na noc hmmm to się lepi, a lepiej niż krem nie dział raczej nie kupię kolejnej
Rival maseczka naprawcza 2x8ml - była bo była 
Ziaja próbki kremu, antyoksydacja jagody acai  - jedna na 2 użycia a zużyłam ich  23 szt - fajny krem leciutko uroczo pachnie, nawilża z chęcią wypróbuję jakieś inne kremy tej firmy
Ziaja próbki kremu med kuracja dermatologiczna 3 szt - troszeczkę gęstrza konststęcja od tych powyżej ale bardzo zachęcający krem by kupić ma witamine C +HA/P
Ziaja próbki kremu oczyszczanie liść manuka o też fajny z  chęcią jeszcze się z marką Ziaja spotkam

ciało
 Luksja mydła bawełna 2 szt- podręczne niezawodne ja je lubię
Cien sól do kąpieli jaśmin& pomarańcza 600g- przyjemny dodatek zapachowy do mojej soli bocheńskiej może jeszcze kupię
elfa pharm vis plantis peeling do ciała - drobny kremowy bardzo fajny 
 Yves Rocher olejek monoi 125ml- od czasu do czasu, fajnie jest się po oliw-kować, dobra pompka przyjemny zapach nie lepi się ładnie nawilża miły produkt (normalna cena może odstraszać)
Kolastyna - hipoalergiczny balsam po opalaniu 200ml (zapodział sie - a data nie pozwala trzymać do lata) produkty takie maja fajne składy: lepiej nawilżają czuje się taki puderek  ;) Przyjemnie pachnie był jak najbardziej ok
Dove 40ml sztyft poder soft - miły delikatny zapach sprawdził się zimą


do rąk i zębów
Pharma CF cztery pory roku  krem glicerynowy, regenerujący do rąk- stały bywalec tylko zapachy zmieniam, w przystępnej cenie dużo przyjemnego smarowania. U mnie sporo kremów schodzi - będą kolejne :)
Oceanik AA- maść ochronna A- vit 25g-  ja wzbogacałam w vitamine dłonie
 Perfecta intensywnie nawilżający fenomen C 200ml z pompką - haha gdy się kończył trzeba namieżyć rurkę i tą krawędzią pukać by pompka pociągneła dała radę ;) fajny
Ziaja pasta zmniejszająca nadwrażliwość 75ml- dobra, ale chyba biała bez fluoru lepiej mi podchodzi

O nie było szamponów ani żeli, oj  mam parę sztuk otwartych a i wspólnicy mają swoje męskie haha to moich nie tykają ;)
Zakupy
To czas na zakupione których miało nie być przez jakiś czas, a jednak mam słabość i obojętnie przejść koło kosmetyków nie mogę, no cóż słabość  ma taka ....;) Cóż ta Beata nakupowała zobaczymy...
kwiecień - królowały sole czyli zakup wybaczalny
maj Ziaja mnie zafascynowała trafiłam na promocję 2+2 czemu by nie skorzystać 
czerwiec a tylko miałam wejść i wyjść z szamponem do włosów, ach te promocje 2+ 2.... ten mus czerwony dostałam za 1 grosz przy kasie to jest miłe ( zakupy były większe, ale pokazuje tylko moje)
Czyli w tym kwartale wydałam 126,58 zł a zaoszczędziłam do cen w danym sklepie 101,79 zł. Zużyłam 19 kosmetyków + maseczki jednorazowe 5szt i 28 szt próbek.( małe te zużycie - znaczy się sporo jest na wykończeniu - chciałam pozbyć się pustych opakowań by ich nie trzymać kolejny miesiąc jutro u mnie wywóz segregowanych ;) A kupiłam 21 kosmetyków, czyli me zapasy nie maleją- nie dobrze, nadal pudełko pełne ;)
 O nie jutro jadę do miasta lakier wyrzuciłam i samoopalacz haha zakupy jak nic będą ... ;)
Nie jest źle, ale mogło być lepiej ...

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do używania maseczek i kremów w każdym wieku, a teraz tych z filtrem bo słońce daje na maksa ;)
do miłego






4 komentarze:

  1. No cóż Beatko,ja dostałam od Ciebie chyba z rok temu krem pod oczy"Hydroalgi"I niezapomniane uczucie przy smarowanie,jak masełko nie ziębił mnie pod oczami tylko wrażenie cieplutkiej aksamitne mazi przyjaznej pod oczy.Efekt smarowania mnie kompletnie nie interesował.Rozpoznaje siebie w lustrze.Niestety nie mogę go nigdzie kupić:(buziaczki chłodzące Ci przesyłam♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko różowy jak się nie mylę i niestety już niedostępny, albo opakowanie zmienili;) Pozdrawiam serdecznie, a jak kremik i serum :) buziaczki :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń