Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 16 marca 2020

Kolejne zakładki szydełkowe

Będąc na fali.... zmiana nitki i kolejne zakładki szydełkowe powstały
nie wiem czy jeszcze źrenicy nie zrobić, by spojrzenie było wyraziste ;) hmmm

ja muszę wyluzować, bo trzy światy dorosłe dziecko, my czyli ja, mąż i rodzice ....to różne spostrzeżenia i była chwilowa batalia....inny punkt widzenia-  zaistniałej sytuacji.  Jak myślicie z kim mam pod górkę .....wszyscy dorośli i wszyscy mają swoje racje ....nie ja mam dość, mówię nie ....dzieci słuchają a pewnie robią jak uważają, a rodzice no cóż może się nie obrazili( pewnie spłynęło po nich, jak po kaczkach) ...ja muszę odpocząć i włączyć inny tryb myślenia- trudno ....

Nasi bliscy, ale każdy ma swój świat .....kochajmy się, ale siedźmy w domu i wzajemnie się nie narażajmy ....

 Pozdrawiam serdecznie



14 komentarzy:

  1. Świetne! Podziwiam że wciąż chce Ci się ten sam wzór. Dałabym źrenicę.
    Beatko, myślę że teraz w każdej rodzinie są takie międzypokoleniowe tarcia. Trzymajcie się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to tak z rozpędu, w szczytnym celu ;)
      Będą źrenice :) Tak to jest jak ktoś za bardzo o innych się martwi ...o mnie mogli by się tak potroszczyć haha ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Rewelacyjne są te zakładkowe myszaki!
    Pozdrawiam i życzę jak najmniej rodzinnych kłótni. Trzymaj się w ten zwariowany czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko - ja nie z tych co się kłóci a po prostu dużo mówi ...oj tak wszyscy musimy sie dzielnie trzymać :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. W końcu chodzi o zdrowie i życie nas wszystkich, więc w takiej sytuacji powinniśmy raczej myśleć i działać tak samo, ale w życiu tak prosto nie jest...
    Kolejne świetne zakłzdki Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat byłby nudny gdybyśmy powielali schemat, ale trochę rozsądku przemyślenia warto mieć:) A teraz wystarczy posłuchać rzetelnego przekazu telewizyjnego i porozmawiać z bliskimi ... dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Następne fajne zakładki 🤗🤗🤗Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej źrenice dodadzą jeszcze większego uroku zakładeczkom. Poruszyłaś Beatko wazny temat. Ja wychodzę z domu tylko raz na kilka dni, do małego sklepiku, po żywność. Dzieci pracę do domu przeniosły. Najmniej odpowiedzialna okazała się najstarsza osoba w rodzinie. Symulując zawał poszła do szpitala, Badania trwały kilka dni, stwierdzono wyłącznie niewielki spadek potasu. Wyszła we wtorek, a w środę, do tego szpitala zgłosił się chory z koronawirusem. Spokoju i zdrowia Ci życzę Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak zdaje, że wyostrzą spojrzenie :)
      Oj tak Iwonko trudno czasami bywa z porozumieniami, każdy może mieć inne zdanie ale teraz przekaz jest jasny i dobro nas wszystkich a jednak wiele osób ma to ...
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Jestem zachwycona myszkami,do do źrenic też bym je dała :) Faktycznie czasy mamy niewesołe,ale miejmy nadzieję że szybko miną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodziaki, a ja nie umiem łapak zrobić buuuuu :)

    OdpowiedzUsuń