Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 4 marca 2020

Luty i moje założenia

Czyli miesięczny plan działania haha muszę sobie stworzyć jakieś foldery, bo pod koniec roku się nijak nie ogarnę ;) Ale teraz o lutym mowa i byłam
 Rozrywka nie dla każdego, ale ja jestem otwarta chyba na wszystko ( chłopaki dają ostro na każdy temat ) Mój faworyt Lotek i niby tylko kalosze, a uśmiałam się równo ;)

Fajnie jest jak się ma kino niedaleko niedawno otworzyli ...łał 4 sale istne szaleństwo :)
Świetny film o nurcie muzycznym zwanym Disko Polo - niby bohaterem głównym jest Zenek, ale tak na prawdę jest ukazane wiele sytuacji wszystkich muzyków. To nie  film biograficzny, choć dużo szczegółów jest wzięte z życia Zenka i Danusi. Jak ktoś chce posłuchać utworów Akcentu  to  musi iść na koncert ;) Dobry film.

Bed Boy - Vegi
Ula la mocno, brutalnie i seksownie ... ja mam mieszane doznania w różnych momentach filmu. Interesy, kibole i nie ma mocnych, a obok policja przenikająca w te środowiska i coś nieporadna, być może są to realia ;) Królikowski zagrał świetnie, a Vege mocno poniosło ;) Lepszy od Polityki - chyba tak.

 Tym razem smacznie było na wynos: pyszne pączki 5 złapałam (słynna pracownia  Warszawa -Górczewska) i susi mokuso ( Niektórzy maja dobroci pod nosem, a u innych tylko "wrony zawracają" ;)

haha ciasto miesiąca na łyżeczce cukru - skleroza nie boli (drożdżowe musi mieć więcej cukru, bo w smaku wyczuwa się drożdże, mimo że posypałam cukrem pudrem po wierzchu ;)  Tak to jest jak się myśli, że przepis jest w głowie ;) jabłko na wierzchu ;)


Hobbi tym razem szydełkowo - podkładki serduszka
Kosmetyczne wyzwanie (pozbyć się zapasów)
 zużyłam 14+3 maseczki, 2 próbki.... a kupiłam 3 szt   brawo ja

Przeczytałam 6 książek więcej o nich tu

Podsumowanie 2020 :
wyjścia- 5+3( smacznie)
Hobby - inne puzzle x 2 ;)
Kosmetyki- kupione  16, zużyte 24+3 m, 8 próbek
Książki- 14 ( 4 inna tematyka, 2 moja)
Zdrowie - ćwiczę i rower( kolano się zbuntowało 2 tygodnie odpoczynek)
Byłam u dietetyka (lekarz )  i w drzwiach usłyszałam: to chyba pomyłka, że pani do mnie ja się zajmuję osobami z nadwagą ... mam unikać wielu produktów zalecenia gastrologa i poprawy nie ma ...czy i wam się zdaje, że lekarze teraz to jakoś tak leczą od siebie. Na fundusz czeka się ojej jej, a prywatnie no cóż szału nie ma. Przegląd zrobiony jestem zdrowa, niby tak ....

U mnie było wesoło i poplątanie z pomieszaniem, a jak Tobie minął miesiąc ...słodko ;)
Pozdrawiam cieplutko

14 komentarzy:

  1. Dobre czasem robić takie podsumowanie. U mnie też misz masz. Czytanie, decoupagowanie, wnusie, kot i tylko wyjść nie było. Chociaż jedna mała wycieczka tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po paru miesiącach dobrze się wspomina - ja podsumowując roczny mile się zaskoczyłam ;)
      Z wnusiami i kotem też wiele chwil miłych jest, a jakie wspomnienia - warto uwieczniać na zdjęciach :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. To się u Ciebie dużo działo. Ja w tym miesiącu trochę nadgoniłam z czytaniem, tak jak zamierzałam. A poza tym nuda... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu no co Ty, a dzieła które powstały to co - a ulubione programy, albo spacery na pewno coś się u Ciebie działo :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Od dłuższego czasu zastanawiałam się, co ludzi zachwyca w śpiewie pana Zenona Martyniuka, bo chyba nie skrzeczący głos. Obserwowałam, słuchałam i doszłam do wniosku,że to sympatyczny człowiek, ma dobrą dykcję i aparycję, a jego piosenki mają szczere teksty i łatwo wpadające w ucho melodie. Filmu jeszcze nie widziałam i mam nadzieję, że nie ośmieszono w nim tego artysty. Odnośnie lekarzy, to zauważyłam,że niektórzy traktują ludzi, jak dziadów.Chcą zarabiać, jak za granicą, zapominając,że nie kształcili się prywatnie,tylko z naszych pieniędzy. Gdyby np. z moich trzydziestoletnich poborów nie odprowadzano składek na fundusz, to nie musiałabym leczyć się w placówkach NFZ. Pozdrawiam Cię Beatko i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko film to nie typowa biografia artysty jest parę wątków innych muzyków. Oczywiście jest to film muzyczny, ale oparty na piosenkach różnych wykonawców - Zenka raptem fragmentów piosenek jest bodaj 4 ;) Nie ośmieszono moim zdaniem :)
      Ach ...jakbyśmy im przeszkadzali a przecież to lekarze są dla nas podobno ...
      I Tobie Iwonko życzę dużo zdrówka

      Usuń
  4. Tyle różnych różności. To fajne. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie teraz to kiedy Krysiu staram się by było różnorodnie ;)
      pozdrawiam znad szydełka, o raczej o tej porze książki do podusi :)

      Usuń
  5. Wspaniałe podsumowanie. I widać, ile ciekawego się u Ciebie dzieje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie upłynął Ci miesiąc. Ja byłam tylko na Footloose w Teatrze Muzycznym, ale po taki łyk kultury muszę jechać ok 150 km:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok...

    This might sound really creepy, maybe even a little "strange"

    BUT what if you could just hit "PLAY" and LISTEN to a short, "musical tone"...

    And INSTANTLY attract MORE MONEY to your LIFE?

    And I'm really talking about hundreds... even thousands of dollars!

    Sounds way too EASY? Think something like this is not for real?!?

    Well, Let me tell you the news.

    Sometimes the most magical miracles life has to offer are also the EASIEST!

    In fact, I will provide you with PROOF by letting you listen to a real-life "magical wealth building tone" I've synthesized...

    YOU just click "PLAY" and watch money coming right into your life.. it starts right away..

    CLICK here to PLAY this wonderful "Miracle Abundance Tone" - as my gift to you!

    OdpowiedzUsuń