Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 23 marca 2020

Wiosenne lenistwo

I pierwsze kwitnące
a leniuchy zmieniają tylko miejscówkę
i tak spędziły pół dnia
z boczku na boczek
dziś leniuchują po drugiej stronie domu ;)
mój zamysł posiadania krokusów w trawie jakoś tak średnio wygląda, może powinny być inne odmiany hmmm
Nie dość, że zimno to jeszcze sucho ...deszczu brak - pewnie i u Ciebie tak wszystko pięknie wypuszcza pąki. Ja pod koniec tygodnia zamierzam wszystko poprzycinać, a kiedy sadzić - ale ten rok zwariowany.
Czyżby  to już była zimna Zośka, mam nadzieje, że pogoda nie spłata nam figla jak wszystko zakwitnie ;)
pozdrawiam serdecznie trzymajcie się :))









22 komentarze:

  1. U nas w pierwszy dzień wiosny spadł śnieg i do dziś się jeszcze jego resztki utrzymują. Fajne są te Twoje leniuchy, jak słodko wyglądają takie wylegujące się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pewnie dolna część Polski przyprószona, choć na hali krokusy pokazywali :) haha mój śnieg w tym roku to biała plama leniuchująca to tu to tam. nasi pupile są przesłodcy mimo tego, że czasami coś tam zbroją - łapę wsadzą gdzie nie trzeba, albo zeżrą doniczkę haha to tegoroczne przewinienia ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. U nas jest tak zimno, że nawet dzisiaj na ogródek pies nie chciał iść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zimno - ale z dnia na dzień dni będą cieplejsze :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Moim zdaniem kwiaty w trawie wyglądają ładnie. Pozdrawiam serdecznie Beatko i ślę głaski dla Twoich leniuszków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę ich mało, bo mi marzył się taki paseczek ukwiecony ;) wygłaskane kurcze jak pylą już ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja bym się cieszyła z takiej łąki krokusów. U mnie pierwsze zakwitły fiołki. Leniuchy też mają zalety. Ja bardzo się denerwuję koronawirusem, ale jak spojrzę na moją rozleniwioną kotkę, to spokój wraca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają zalet i to wiele bo kto jak nie one najserdeczniej witają panią ;) to one jako jedyne cieszą się niesamowicie na mój widok haha Iwonko obawy uzasadnione boisz sie o najbliższych - mnie rodzice maja gdzieś ...nic do nich nie dociera.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Krokusy wyglądają pięknie, nic nie zmieniaj )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zostawię tak jak są będą to dobrze, zaginą trudno ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne kwiaty. W tym trudnym czasie nic tylko chłonąć takie widoki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mam Karolinko własna duża prze-szczen, a widoczki kwitnących będą coraz ładniejsze :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Beatko, ślicznie zakwitły Ci krokusy. U mnie przed kilkoma dniami spadł śnieg, i trochę go leży do tej pory, bo jest naprawdę zimno i mrozy nocą :( A już tak bardzo chce się ciepełka.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga u mnie tylko mrozy były, mam nadzieje że nie zaszkodziły tulipanom ;)U mnie na słoneczku cieplutko było przez chwile i temperatura poszybowała w górę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. U nas też sie ochłodziło był moment że śniego sie pojawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postraszyło w całej Polsce jak czytam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. U mnie już od kilku dni rośliny pod okryciem, ale przecież nie przykryje całego ogrodu. Szkoda, bo wszystko puściło już listki. Kurcze, zimą nie było tak źle jak teraz.
    Piękne krokusiki.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu u mnie jakiekolwiek przykrycie nie wchodzi w gre haha jest taka jedna co w nocy wszystko rozpracuję ;) pozdrawiam

      Usuń
  10. Beato u mnie też tak kwitną w trawie,posadziłam w zeszłym roku na jesień. Teraz czekam aż minie kilka lat i cebulki się rozmnożą,powstanie wtedy piękny dywan :) Masz super psiaki 🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie sie to założenie nie sprawdziło - może to od gleby zależy nie wiem ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. A ja zazdroszczę tych pięknych krokusów bo u mnie nie chcą rosnąć. A zwierzaki jak moje-odpoczywają po ciężkiej nocy😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i u mnie te krokusiki średnio rosną ;)
      pozdrawiam

      Usuń