Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 1 grudnia 2020

Przeczytane listopad

Zapraszam na co miesięczne przeczytane,  tym razem udało mi się przeczytać o te książki :)

I literki na ten miesiąc NWŚ- do zabawy u Lidzi


 Socha Natasza - Kogut domowy 

Czy to kobieta musi zajmować się dziećmi, co będzie gdy role się odwrócą...Kogucik zajmuje się dziećmi a kurkę pochłania praca i zauroczenie nowo przybyłym kolegą. Opowieść fajna, ale mogła by być zabawniejsza. 368st 2018 r wy

Zdecydowanie seria NIE  autorce się udała- lepiej wnika tam w dany temat- naświetlając daną problematykę z różnych stron :) 

N- Natasza

 


Kołakowska Agata - Wyrok na miłość 

Autorka spełniła swe marzenie i pragnie nam przedstawić świat artystów teatralnych i całej otoczki. Jedni uważają się za gwiazdy inni myślą, że to oni są najważniejsi...ale są i tacy co pragną spełnić swe pragnienia, lub ułożyć sobie życie.  Miłość jest wokół nas tylko w różnej odsłonie jednych dopadnie, a innym da prztyczka w nos ....troszeczkę gruba książka ale wciąga w opowieść. 628 st 2018 r wy - dołączona płyta z muzyką 

W- wyrok...



 

Kasprzyk Małgorzata -Ostatnia szansa 

Młoda dziewczyna chce pracować w firmie wujka- bo ma plan, ale najpierw musi odbyć praktykę w filiach placówki ... Nie jest tak łatwo jak myślała, bo zawiłe są relacje miedzy ludzkie, a miłość to nie lada sztuka gdy inni nie mogą z nią trafić na właściwy tor albo mają ciężko się porozumieć ;) 289st 2020 r wy


 

Starosta Małgorzata -Pruskie baby cz1

Edyta wyjeżdża do rodziny na święta wielkanocne, a małżonek postanawia sie zabawić ...mamy morderstwo jakieś zawiłe poszlaki, dziwne niewiadome i zabobony. Kryminał na wesoło jak najbardziej tak i na dodatek przyjemnie się czyta ;) 2020 r wy308 st


 

Starosta Małgorzata - Wesela nie będzie cz2

Co jest przed weselem ...kobiecy wypad - panie postanowiły wyjechać i się rozerwać. I było fajnie gdyby nie spekulacje co jest nie tak z koleżanką co się wydarzyło z byłą teściową znowu te zwłoki ...czy wesela naprawdę nie będzie. Pełna humoru opowieść gdzie kryminał to druga nuta w całości ;) 2020 r wy 336 

W- Wesela...

Ukazała się już trzecia część, na którą mam ochotę :)

To i czas na lekturę w klimacie świąt 



Rogoziński Alex- Nieboszczyk sam w domu 

Idą Święta a tu nieboszczyk i to gdzie - pod choinką haha ;) Kryminał w ciut poplątanej zagadce, kto, gdzie, kiedy z kim i jak - w dobrej strategi z nutą zabawnych momentów :) Lubisz  autora to i tym razem się ne zawiedziesz :) 320 st 2020 r wy

Ś- ściana

 


Trojanowska Sylwia -Wigilijna przystań 

Nadmorska miejscowość i historie paru bohaterów: ukrywanej miłości, ciekawego konkursu i wyzwania realizacji jak i przygotowań do świąt w pensjonatach, których rodziny się poróżniły ;) Historia bardzo ciekawa, choć do samego końca nie czuje się atmosfery świątecznej. Dopiero na koniec mamy wzmiankę o kolacji wigilijnej  :) 376 st 2019 r wy

W- Wigilijna...Ś- światełka



Poczopko Iwona - Nasze kochane święta 

Ten dzień Wigilia w czterech odsłonach w pewnym mieszkaniu. Rodzina zasiada do stołu i delektując się pysznymi potrawami dyskutuje o minionych latach. Burzliwe są to dyskusje bo i wiele w Polsce sie działo i Polacy dużo przeżyli w XX w. Ciekawa książka ukazująca życie jak i poglądy. Możemy porównać, lub zastanowić się czy i my pamiętamy takie sytuacje. Warto przeczytać ...2017 r wy 352 st

Ś- świerk, śledz  

 Czytelniczo 2020 :
  94 książek - 31651 stron przeczytanych
  19 inna tematyka(czyli nie obyczajówka, ani thriller, czy kryminał) - 14 moje (te papierowe)

Przyjemnie spędziłam wieczory żadna z książek mnie nie nudziła, czyli fajnie było :)Święta czyli dzień wigili mamy w ostatniej książce, choć tam toczą się mocne dyskusje ...

Pozdrawiam serdecznie i zaczytanego grudnia życzę ja liczę na magię potraw - uroczej choinki i świetnego humoru, czy znajdę w którejś z książek, zobaczymy ;)



16 komentarzy:

  1. Ja ostatnio czytam tylko te książki, które mam w domu - nic nowego nie kupuję. A wszystko przez wirusa ;) Ograniczyłam ilość zakupów w każdej dziedzinie - no, oprócz jedzenia ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko spożywka raz lub dwa razy w tygodniu - choć już mi tęskno by pooglądać coś innego ;) Ja mam Aniu czytnik no i byłam w bibliotece :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja na razie nie mam czasu na czytanie robię prawko i na tym się skupiam. Ale na grudzień polecam opowieść wigilijną😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ambitnie, trzeba być niezależną ja uwielbiam śmigać swoim autkiem choć tylko na krótkich dystansach, ale jestem mobilna ;) Opowieści nie czytałam ale oglądałam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Beatko i co najlepszego zrobiłaś? Teraz mam ochotę wszystkie te książki przeczytać! Poza ostatnią, bo ją już czytałam :)
    Zaczytanego grudnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a to tylko 7 książek co to dla ciebie Kasiu ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Żadnej nie znam, chociaż "Wigilijna przystań" czeka na półce, z opisu akcja rozgrywa się w moim ulubionym Niechorzu;)
    Nie wiem jak my to robimy, ale ilościowo jedziemy równo;)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tę książkę spokojnie i po świętach możesz przeczytać - opowieść fajna ale magi świąt jak dla mnie maleńko ;)
      haha bo nie można się poza szeregi za natto wychylać - ja mam ochotę na 100 w tym roku :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Widzę, że już zabrałaś się za propozycje świąteczne. Do swiąt też już coraz bliżej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed świętami koniecznie miło jest coś fajnego magicznego przeczytać tylko by się podzielić opiniami z innymi to stanowczo za późno dorwałam parę z nich :)

      Usuń
  6. W dobie koronawirusa nie potrafię się tak wyluzować, żeby książki czytać, może dlatego, że zbyt dużo nekrologów na naszym osiedlu się pojawia. Sąsiadka, która czytała non stop, tak samo reaguje. Tobie na szczęście to nie grozi, życzę miłego czytania i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko i to jest urok małych miejscowości nekrologów praktycznie nie ma, a jak podjeżdżam do sklepu to na szczęście tam tablicy ogłoszeniowej nie ma ;) Zdrówka Iwonko i pozytywnych myśli :)

      Usuń
  7. Całkiem ciekawe lektury przeczytałaś w listopadzie. Zapisałam sobie niektóre z nich.

    Pozdrawiam i życzę równie udanego pod względem czytelniczym grudnia.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo książek masz na koncie, nieźle :)

    OdpowiedzUsuń