Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 13 grudnia 2020

Szyszka w roli głównej

 Szyszka to taki fajny dodatek do ozdób naturalnych to i u mnie od zeszłego roku gości w domu :)

W tym roku stworzyłam taki stroik i już go nie ma czyli będzie kolejny ;)

i taka choinka powstała.... stożek jakoś mało wyrazisty, ale efekt jest fajny jak się zapali ( przez całe lato zbierałam na działce malutkie szyszeczki )

a w mojej kuli chyba zostawię kasztany - bo nie rysują świeczki tak jak szyszki ( świeczka sztuczna, ale uwielbiam ją codziennie uruchamiać )

Pozdrawiam serdecznie - ja już wyciągam ozdoby czyli będę je rozstawiać  :)





16 komentarzy:

  1. Z szyszek można robić cuda. Ładne są malowane sprayem na srebrno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wdzięczny materiał ta nasza szyszeczka :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Dekoracje z szyszek są cudowne. Uwielbiam wykorzystywać w dekoracjach świątecznych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szyszka to fajny materiał do wszelakich stroików :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Napracowałaś się przy tej choince, podziwiam za cierpliwość 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - praca z klejem na gorąco od czasu do czasu to takie wyzwanie haha, żeby się tylko nie poparzyć ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Choineczka z szyszek robi wrażenie 🥰🥰🥰
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te Twoje Beatko ekologiczne dekoracje:)buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anitko jest tak prosto a zarazem jak fajnie ;) buziaczek i uściski

      Usuń
  6. Super naturalne ozdoby sobie zrobiłaś :).

    Może następny stroik zostanie już u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, naturalne ozdoby. U mnie na razie szyszki tylko jako wypełnienie słoja, ale dopiero się rozkręcam;)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i u mnie tak będzie, no dziś już jest ;)
      pozdrawiam

      Usuń