Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 10 grudnia 2020

Stroik - Szarańska J i Witkiewicz M

 Potrzeba by wypełnić wazę na cmentarzu, to i powstał  stroik świąteczny 

Przeczytałam i ta magia Świąt w tych książkach mnie urzekła, może ktoś się jeszcze na nie skusi przed Świętami. Oczywiście są główne wątki, ale ja chce by opowieść kręciła się wokół całej otoczki świąt ;)


Takiego klimatu szukałam i na panią Joanne można liczyć magia choinki, a może choinek i bombki to aspekty, które do nas sie uśmiechają niemal z każdej strony- polecam również tej autorki serie" Cztery płatki śniegu "  Zastanawialiście się kiedyś nad choinką haha no tak, jak ją ubrać. Przy tej lekturze inaczej na drzewko jeszcze popatrzycie ;)

Ta opowieść to spełnianie marzeń....czyli dzieci listy piszą ....początek zaciekawienie i co z tego wyniknie - potem za duże wnikanie w sytuacje życiowe, ale idea i sam pomysł świetne ... bo czy dziś nie ma świętego Mikołaja, czy też dziadka Mroza. 

Dwie obyczajówki które mnie fajnie nastroiły - polecam :)

Pozdrawiam serdecznie :)))

 
 



13 komentarzy:

  1. Stroik świąteczny - piękny !!!
    Książki, które proponujesz zaciekawiają, zwłaszcza ostatnia pozycja. Pozdrawiam Beatko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu obie książki fajne i jedna i druga ma uroczą opowieść :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczny stroik. W temacie książek jestem bardzo do tyłu, mam nadzieję że w styczniu zacznę nadrabiać zaległości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nowy rok to i zawsze można małe postanowienie wprowadzić - oczywiście trzeba wygospodarować odrobinę czasu na czytanie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładny wyszedł Ci stroik świąteczny na cmentarz.
    Na pierwszą książkę raczej się nie nastawiam, ale na Magdaleny Witkiewicz "Listy" jak najbardziej. Chociaż zapewne przeczytam je najwcześniej w styczniu :) Hihi
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A panią Joanne znasz ;) jak nie, to i może ta książka się trafi :) Mi ten klimat bardzo sie podoba choć i opowieść jest przyjemna, ale ja chce czuć tak dobitnie święta haha :)
      pozdrawiam i ściskam mocno

      Usuń
  4. Stroik B.ładny ale kłuje w ręce. Ja pracuje na sztucznym drzewku ,boję się popłoch rąk A w rękawiczkach pracować nie potrafię. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko skarbie moje jakbym miała tyle stroików robić co Ty to na prawdziwy podkład też bym się nie dała namówić ( zapach w pomieszczeniu też nie dla wszystkich ) prawdziwa choinka bo urwana nie trzeba płacić haha buziaczek

      Usuń
  5. Bardzo fajny stroik 😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroik mnie zauroczył. Jest śliczny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń